{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Skuffet :( {{forumTopicSubject}}

Da vores hund er meget alene vil vi anskaffe en hund til så de havde hinanden. Vi søgte efter en ca 2 årig West highland white terrie tæve , og da vi kender en hvis gamle plejedatter havde sådan en, men da hun og hendes mand lige havde fået barn, var hunden ved at blive misundelig og de var bange for den ville bide deres nye barn, så de ville meget gerne a med den, i stedet for at aflive hende. Vi kontakter dem, og om onsdagen arrangere vi det hele med dem, at de skulle komme med hunden fredagen og se dens nye hjem. Vi ville gerne give lidt for den, men da hjemmet betød mere for dem ville de ikke have noget for den.
Min familie og jeg var så spændte, og vi glæde os til at få et nyt familiemedlem, da de ejerne så ringer igen torsdag eftermiddag at de har fortrudt og vil beholde hunden, jeg og min familie var så skuffet, og min lillebror var helt knust .
Jeg ved godt hunden var deres og det var dem der var herre over den, men jeg syntes bare at når man begynder med sådanne tanker om at afskaffe sig sin hund, så skal man sætte sig og tænke det rigtig godt igennem..
Ville lige ud med det - men hvad syntes i ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skuffet :(
Kommentér på:
Skuffet :(

Annonce