{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Skuffet... {{forumTopicSubject}}

Ja, man kan nok ikke kun kalde det skuffet, men også sur og bange.
Miami har jo haft brækket benet og det har jo så kostet lidt over 25.000 kr, og når man betaler sådan et stort beløb forventer man jo ligesom os at det hele er i tip top stand, men nu er det altså anden gang hun har smidt forbindingen, og jeg syntes simpelthen det er for dårligt. Første gang var da hun havde skinne på (hvordan hun har fået den af er en gåde), den burde altså ikke bare sådan lige ryge af. Nå, men i onsdags har hun så fået en blød forbinding på, så hun så småt selv skal begynde og støtte på benet, men igår var den så gledet helt ned om foden, så jeg måtte pille det hele af og ligge om igen. Jeg er inde på dyrehospitalet hver onsdag og betaler 1000-1300 hver gang, for at hun skal have en ny forbinding på, men så kan det da simpelthen ikke være rigtigt at hun så smider den. Risikoen er at hvis hun støtter på benet uden den, så går brudet op også er jeg tvunget til at få hende aflivet, for jeg har simpelthen ikke råd til at ligge 25 kilo igen. Men ja, det er jo enlig bare et surt opstød over dyrlægerne, men det er godt nok slut med at ligge og fræse til københavn hver onsdag for slippe 1000 kr for noget som alligevel ikke holder, så ligger jeg hellere selv forbindingen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skuffet...
Kommentér på:
Skuffet...

Annonce