{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

gode , og sjove tricks ?...... {{forumTopicSubject}}

heej ...
er der nogen der har nogen sjove eller gode tricks el. lign. som de gerne vil dele med mig ? jeg ville nemlig gerne lære møffe lidt mere .. for han ka kun det normale som; sit , dæk , kom , gi pote , ovs. .. og det behøves ik og være seriøse ting smiley ... *GG* hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode , og sjove tricks ?......
  • #1   29. maj 2007 Zig-zag mellem benene - jeg ved godt han er stor ;o)
    Balancerer en godbid på næsen og først tage den ved værsgo.
    Rulle rundt
    Halse
    Hente bestemt ting som feks bolden eller bamsen
    Samle tabte ting op og aflevere dem


  • #2   29. maj 2007 alex - takker ;o) tror saktens jeg ka bruge det meste af det .. smiley

  • #3   29. maj 2007 Jeg vil også sige rulle rundt, hvis ikke han er for tung.. Bella elsker simpelthen den øvelse og det er virkelig skægt at se på..
    Så er der sådan noget som high five, hænderne op, spil død og evt. prøve at lære ham at snakke/synge eller lign..? Mulighederne er uendelige.. smiley


  • #4   29. maj 2007 At ryde op (lægge legetøj i kassen) :o)

  • #5   29. maj 2007 Du kan også lære ham at spille fodbold og skulle skyde i mål, vælte kegler/flasker, selv at tage halsbånd på (du starter med at holde det oppe foran ham så han selv stikker hovedet ind i - til sidst skal de kunne tage det på selv).

    Så er der jo også sådan noget som at afdække hunden eller få den til at sitte, gå et stykke væk og så lære den først at komme når den kalder.. Så kan man udvikle det, så du begynder at tirre hunden ved at stå længe og kigge, ved at sige sjove lyde mens du går/løber osv osv..

    Ja, jeg kunne blive ved.. hehe..


  • #6   29. maj 2007
    Du kan kigge på vores profil. Kahlúa kan en masse sjovt. Jeg har lavet en liste *gg*

    Måske du kan finde noget inspiration :o)


  • #7   29. maj 2007 Dina - hehe .. tror der er rigtig mange gode ting i det du siger ;o) 1000tak smiley

    Anita - ja det tror jeg er en god idé .. han roder næsten mere end mig .. (og det er en stor ting) hehe *GG*

    Sascha - kalhúa kan godt nok mange ting smiley


  • #8   29. maj 2007 - Lære ham at kigge til højre og venstre inden han skal over vejen smiley

Kommentér på:
gode , og sjove tricks ?......

Annonce