814 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

stød..... stød.....

vi var lige et tur ved søen i går, og min dejlige bella løb for en gangs skyld ud i vandet, og bare svømmede rundt, det plejer hun aldrig at ville, har altid været bange for vand.. ikke når vi er i bad, men sø og havet kan hun ikke lide..

men lige ved siden af denne sø er der en mark med køer, og dem skulle hun da også op og undersøge, og på sådan en mark, er der altså hegn, så min stakkels hund fik altså stød... hun har aldrig skreget så højt, og hun var pisse bange, har aldrig set hende så bedrøvet før... det stakkels pus, havde bare så ondt af hende...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stød.....
  • #1   9. jun 2007 SS det har hun glemt tll næste sommer - Battie snavede med et elefanthegn sidste sommer - men efterfølgende altså her iår, er der ingen tegn på genkendelse SS et elefanthegn slår fandme hårdt, spørg min mand det var ham der var i snoren i den anden ende GG
    eller er det det der hedder selektiv hukommelse? SS

• #2   9. jun 2007 stakkels hund.. men kan nu god se det sjove i det med din mand... men det må fandme gøre nas...

• #3   9. jun 2007 anna Z

Sgu da ikke noget at sige til hunden ikke husker det .... strømmen er løbet gennem hunden og din mand har så fået hele rappet *GGG*

• #4   9. jun 2007 GG mand og hund hoppede 3 meter baglæns, manden havde ikke tænkt på, at snoren kunne være strøførende SS Og Battie ville bare lige hilse på de søde køer der stød lige der foran!! GGGG

• #5   9. jun 2007 ja både hund og ko er lige nysgerig... da bella skreg op, flygtede alle køerne også....

• #6   9. jun 2007 Køer er nu søde, de kommer meget nysgerrigt hen og stikker deres lange tunger ud GG det syntes Battie var extremt mærkeligt..han gøede ikke, savlede kun lidt og sååååå fik hegnet øhh eller var det Battie sig en tur GG
    men da han og manden hoppede, så løb alle køerne GG ved hvordan i oplevede det GG

• #7   9. jun 2007 Tyson prøvede det samme for et par uger siden ... kæft han hylede op og samtlige hår på kroppen af han strittede*GG*
    Lur mig om ikke han kom hen til "mor" i en fart for at blive trøstet ... hvor kan en hund altså se ynkelig ud når sådanne noget sker og den vil ynkes *GG*

• #8   9. jun 2007 GG jeg glemte sgi da at lure om der var hår der strittede - jeg tænkte bare, skal dælme ikke røre hund eller mand ligenu GG

• #9   9. jun 2007 jaaa ynklig det er helt vild.. men min bella ville faktisk ikke engang trøstes af mig, hun stilte sig bag min kammerat, hun ville ikke hend til mig.. ved ikke om hun tror det var mig.. men for h... da jeg har aldrig slået hende, så hvorfor tro jeg gjorde det nu...

• #10   10. jun 2007 maja har også prøvet det,,, ført fik hun strøm i seg og hun løb 10 meter, men så løb hun til os og fik strøm igenn... hun gikk pent vedsiden af mig hele turen efter det... Phoco elsker køer , en har stået og snuset på ham og begynte at stange phoco i hodet og phoco lå bare så stille og rolig hehe så vi måtte dra phoco med os da han bare ville hilse...

• #11   10. jun 2007 SS pernille det er nok fordi hun har gjort noget forkert og det ved hun, tror ikke hundnene skelner så meget om det er den ene eller den anden, men nu plejer du jo at skælde ud, så måske var det egentlig dig der satte strøm i røven af hende GGGGG

• #12   10. jun 2007 Ja nu er det jo lidt svært at forklarre en hund at der er stød!!!

Min datter må være en hund forkædt som menneske. Vi har i flere år forklarret hende at når der er røde lamper tændt på komfurret, så er det fordi pladerne er varme. For et par dage siden skulle hun på trods af advarslerne absolut prøve om det vi sagde var rigtigt. Av....mor og far havde ret og i tillæg fik hun en brandvabel på hånden.

Så er hunden klogere, for dens undskyldning er at den ikke forstod hvad vi sagde!!! :o)

• #13   10. jun 2007 Du har vel lært din hund at den skal komme når du kalder for netop at undgå at den fræser uhæmmet mod andre dyr? (dermed ikke sagt at du ikke har styr på din hund, men den gik trods alt ind i et stødhegn)

Jeg tænker lidt på hvordan det havde set ud for din hund hvis hegnet ikke var der og køerne måske ikke lige havde haft lyst til at hilse. :s

• #14   10. jun 2007 GG teddumor, det handler om, at du har et barn der skal udforske verden.Vores datter er ligedan - da hun var 3 kunne vi sige ikke røe den er varm, faaarlig! hmm ungen skulle lige prøve alligevel SS dagen efter, arj kan det virkelig være brændeovnen var så varm, du prøver sgu lige igen SS og det gjorde hun SS SS men hellere nysgerrige børn end dem der er ligeglade GG og det samme gælder hunde GG

• #15   10. jun 2007 He he Anna Z : forskellen er bare at min datter er 10 og hun skulle alligevel overbevisesig selv om at det var rigtigt det vi sagde!!!!

• #16   10. jun 2007 arj teddymor - det vil sige at det fortsætter??? suk suk og suk GG nåmen så er det da godt hun skal på spejderlejr GG snitte snitte

• #17   10. jun 2007 Spurgte hende om hun havde lært noget!! Svaret var ja, og næst gang vi sagde noget så skulle hun nok rette sig derefter!!!!!

• #18   10. jun 2007 hmm, glæder mig til at høre det svar GG standardsvaret herhjemme er; Hvaaadddd?
    godt så, du brændte dig nu men hvad med næste gang? hvaaaddd? arj det er enerverende..det er ikke okey at gå med våde bare tæer igennem hele huset, hvaaaddd? så hertil aften fik hun lov at vaske gulvene SS

Kommentér på:
stød.....

Annonce