{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

bortløbet hund igen igen.. {{forumTopicSubject}}

ja jeg skrev i går om denne hund

(link fjernet)

som var efterladt.. så i dag da jeg var på vej op at købe is, kom der en hund løbende uden ejer, prøvede at fange den, men forgæves.. da jeg havde købt is, gik jeg ned til min far, vi sad i haven, og bella legede, pludselig stod hun hende ved lågen, og bag den stod den løse hund, prøvede igen at fange den, men uden hel..
kan virkelig ikke have at hunde bare løber rundt, den bliver jo kørt over en dag... men bare det at vi ikke mødte nogen der ledte efter den, kan ikke forstå folk ikke er bekymret...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bortløbet hund igen igen..
  • #1   11. jun 2007 øv hvor er der mange der ikke skulle have hund,jeg bliver simpelthen også bare så gal når jeg ser løse hunde,jeg har selv så mange eks på at folk bare tror at deres hunde kan løbe løs uden at der sker noget ,jo hvis man bor ude på lars tynd skids mark 5 km fra offenlig vej så ,men det gør de færreste nok =o) .

• #2   11. jun 2007 Vi har en genbo der har den yndigste lille blandings hund ,hvis i vidste hvor tit vi ser den rende ude på en stor tæt trafikeret vej ,det er til at tude over.

• #3   11. jun 2007 nu går bella sjælden i snor, og høre rigtig godt, nu bor vi så også et sted hvor der ikke køre biler.. men hjemme er døren ud til altid lukket, så hun kun har haven, og den er indhegnet, skal ikke risiker noget.. de skriver også i reglerne i vores bolig forenning, at dem med hunde SKAL have haverne indhegnet..

• #4   11. jun 2007 nej nej da.. bliver helt bange nu... tør ikke tænke på hvad der kan ske med det stakkels dyr..

• #5   11. jun 2007 Jeg har lige været på arbejde (hjemmeplejen) hvor jeg skulle ind til en beboer. Da jeg åbnede bildøren hoppede der en hund ind i bilen ?!!!!!! Sån en "ulve hund" som jeg kalder dem:-)

Men jeg måtte ringe til ejeren, som så kom og hentede den...

Men nummeret på halsbåndet tilhørte den forrige ejer, så der gik lidt tid før der kom nogen... Det er farligt at have hunde til at løbe løse rundt... De er jo i løbe tid alle sammen... Der er noget i luften, alle dyr er tossede:-)

Kommentér på:
bortløbet hund igen igen..

Annonce