En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet fungerer ikke – skylleknap giver kun lidt vand 880 kr.
  • Udskiftning af 4-5 mursten i facade på hus og lidt fuge reparation 2.000 kr.
  • Throw trash 600 kr.
  • Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge priser..
  • #1   13. jun 2007 Mange tak...;0)

• #2   13. jun 2007 Men det var også bare sådan ca... Jeg ved godt det er meget forskelligt... Vi har en fast dyrlæge som vi er meget glad for... Det var bare fordi Asti skal snart scannes, og så ville jeg bare se hvilket prisleje det lå i, ren nysgerrighed...Hi..Hi..

• #3   13. jun 2007 Forbrugerbladet Tænk, har lige prøvet om det var muligt at finde ud af dyrlægepriser. Det lykkedes ikke for dem.
    I dyrlægekartellerne, selv om det må de jo ikke kaldes, så gør jeg det lige alligevel, der er man enig om priserne på forskellige ydelser, så man ikke konkur. med hinanden. til stor skade for kunderne, som så må betale en for dyr pris. Men de har jo magten, for dyrlæge skal vores dyr jo have.

Kommentér på:
Dyrlæge priser..

Annonce