{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

hund eller baby.. {{forumTopicSubject}}

ja du har de fleste af os jo nok set tv2 for lidt siden.. så jeg kom til at tænke på et spørgsmål.. hvordan behandler i jeres hund...
behandler i den som baby, ligesom hende??
er den en del af familien, altså jeres andet barn, men ikke overforkælet..??
eller er det bare en hund, som lever helt alm hundeliv..??

for mig er min bella på næsten ligefod med min søn, hun er også mit barn..
sfl skulle jeg vælge mellem dem, blev det da min søn.. men fik jeg en kæreste der ikke kunne lide hende, so blev det altså ham der blev droppet...

men vil da gerne høre jeres mening om det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund eller baby..
  • #1   14. jun 2007 Tyson bliver behandlet som en hund, men han er meget forkælet.
    Jeg behandler ham ikke som en baby, han kommer i rækken efter min søn.

• #2   14. jun 2007 Herhjemme er det hunden der er den laveste i hierakiet S han er en hund, men har nok nogle privillegier som måske ikke andre hunde hund har GG Vi ofrer gerne meget på ham, men intet i forhold til vores barn. Han er et familiemedlem, hvis ny kæreste ikke kunne? ærgerligt ud med ham GG

• #3   14. jun 2007 Min hund er en hund, verdens sødeste, smukkeste osv men en hund!

• #4   14. jun 2007 En hund er en hund og skal behandles derefter ..

Den skal ikke overforkæles da det kun forvirrer den ...

• #5   14. jun 2007 Jeg behandlede også mine hunde som børn indtil jeg fik børn, så syntes jeg faktisk at jeg havde været en smule latterlig.
    Jeg tror ikke børnene ville synes om at hundene blev behandlet på lige fod med dem.

• #6   14. jun 2007 Hun bliver behandlet som begge dele *g* hund det meste af vejen, men engang imellem ligger jeg hende i mine arme som en baby smiley

• #7   14. jun 2007 Min hund er barn af familien men bliver behandlet med respekt og ikke som en baby der skal pylres om. Det gør jeg jo heller ikke ved mine teenagerbørn :O)

• #8   14. jun 2007 Mollie er en del af familien men bliver behandlet som en hund. Hun deltager i mange af familiens ting men der er også ting hvor hun ikke er med smiley

Men hun er en højt elsket hund i familien smiley

• #9   14. jun 2007 Den er overforkælet jep, men bliver behandlet som en hund stadigvæk smiley

• #10   14. jun 2007 mit profil biled er en af de gange hvor hun blvier behandlet som en babyu, der havde hun selv lagt sig sådan smiley

• #11   14. jun 2007 er da glad for at høre, at folk ikke behandler hunden som hende i tv2.. smiler

• #12   14. jun 2007 hmm der er meget stor forskel på dyr og mnnesker her hos mig. Så Izo bliver behandlet som en hund og jeg ville aldig vælge et dyr før et menneske. medmindre det var en person som gjorde skade eller andet lign.

• #13   14. jun 2007 Nu så jeg det desværre ikke SS men Battie kommer med os rundt hvor det er muligt - nytårsaften ex. hvis han ikke er velkommen, fint så bliver vi hjemme SS men accepterer, at han skal i bad og stinke af cocos og gav så en duftranke til manden i huset lavet af tolietdufterer GG han har det fint med røg og sprutlugt men ikke hunde duft, så der måtte vi gå på kompromis SS hvis vi skal til en fest med overnatning så kommer naboen ind og hygger mange timer med ham SS men igen det er stadig en hund S

• #14   14. jun 2007 Nicki er min dreng, og er afgjort en STOR del af familien, et medlem af familien, men han jeg behandler ham ikke som en baby, han ved hvem der bestemmer og er nederst i rækken her i huset

• #15   14. jun 2007 jeg behandlede min bulldog som min baby før jeg fik bullmastifferne.. det gjorde så da jeg fik den første bullmastiff opdagede hun at hun var en hund og det er det bedste jeg har gjort for hende... hun blev en helt anden og jeg føler hun har det meget bedre.... at hun så stadig gør hvad der passer hende bedst ligger vist mere til racen...

• #16   14. jun 2007 Min hund bliver aldrig mit barn, og bliver derfor ik behandlet som andet end en hund....
    Jeg elsker ham over alt på jorden, og han betyder alt for mig, men min holdning er at en hund har det bedst med at blive behandlet som det den nu engang er

• #17   14. jun 2007 Mille er da forkælet men på hundemåde... selvom hun er lille ser jeg hende på samme måde som Tarco så der er ingen forskel her... (håber det er til at forstå det jeg skriver.. er en anelse træt så..)

• #18   14. jun 2007 Næææ......Emma er en hund......uanset om hun vil være ved det eller ej..........jeg har børn nok derfor blev det 5. familiemedlem en hund (har jeg nu altid haft).

Hun går ikke med tøj, hun har ikke neglelak på neglene, hun har ikke en fin himmelseng med blonder som hundekurv, hun ejer 2 halsbånd og 2 snore........og kun praktiske ting uden plingeling og tingeltangel.........

men hun får da 100 møsser om dagen og putter i sengen om natten og i sofaen om dagen..........hun deltager i alt hun kan stikke næsen i eller alt som hun får lov til at stikke næsen i.......

vi har få enkle regler, som SKAL overholdes.........ellers må hun alt.........men det er også kun fordi, at hun ER opdraget og ikke kunne finde på helt horrible ting......hun ved hvad der er rigtig og forkert og så behøver man ikke have så mange regler :o)

• #19   14. jun 2007 Silas bliver behandlet som et rigtigt dejligt medlem af familien smiley Men han bliver dog ikke behandlet som en baby.

• #20   14. jun 2007 Vores hunde er hunde. Hvis man på bedste vis prøver at opfylde hundens behov, er den vel forkælet....

Men derfor sidder de da stadig i sofaen og får masser af godbider....

• #21   14. jun 2007 arjj pis vidste jeg havde gjort noget galt GGGG Batties teint er ikke god til neglelakken hotsummer GGGGG

• #22   14. jun 2007 Mine er hunde og blir behandlet sådan..
    De blir aktiveret,kommer med på job,træner med dem osv..

De må ikke komme i stuen..
    Chanti sniger sig dog derind og op i sofaen til knægten,men ikke når jeg ser det.. GG..

de må heller ikke være i soveværelset...

kommer der folk der ikke er til hund,ryger de i hundegården,hvor de osse er når vi ikke er hjemme..

De virker godt tilfredse og vores hverdag fungerer,for alle parter

• #23   14. jun 2007 Når Lillys hundebehov er blevet dækket er hun lidt en baby og blir forkælet *GG*
    Men slet ikke i samme grad som fx hende i tv.

• #24   14. jun 2007 Anna.......LooooL......jeg har netop også købt Emma fordi hvid går til alt *GG*..........kan virkelig godt se du har et problem med Battie.........mon ikke du kunne farve ham ? :o)

Tinna......må man spørge hvordan det gik hos dyrlægen ?.......skal hun have så mini lilly`er ?

• #25   14. jun 2007 Vores hunde er hunde og det vil de altid være...Ingen adgang i sofaen eller i soveværelserne...Ingen adgang til køkkenet når vi spiser osv.osv.

Kommentér på:
hund eller baby..

Annonce