{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.369 visninger | Oprettet:

Erfaringer med spondylose og massage/kiropraktik? {{forumTopicSubject}}

Efter en lang udredningesperiode, hvor både kiropraktik, laser, akupunktur osv. blev afprøvet med kortvarig effekt fik Aqui konstateret spondylose i foråret.

Han har fået cartrophen-indsprøjtninger (og skal løbende have dem hver tredje måned). Han får Cimalgex (gigtmedicin, som han umiddelbart reagerer bedre på end Onsior) og Flexadin Advanced.

Overordnet set, så HAR han det godt. Han er glad og frisk, når man tager i betragtning, at han snart fylder 13, men jeg kan godt blive lidt i tvivl om, om der måske alligevel sidder nogle spændinger i forlængelse af den periode, hvor han faktisk nåede at have ondt.

Og så til spørgsmålet - er der nogen af jer, der har erfaringer med kiropraktik eller massage til en hund med spondylose? Jeg er ærligt talt død-bange for, at det kan blive værre, hvis der bliver moslet for meget rundt omkring spondylosen, men jeg aner det reelt ikke.

Og når jeg alligevel skal have Sheena tjekket igennem, før jeg begynder at skrue op for lydigheds- og agility-træningen, så er det jo oplagt, at bestille tid til Aqui også, hvis det kunne hjælpe smiley


Kommentarer på:  Erfaringer med spondylose og massage/kiropraktik?
Kommentér på:
Erfaringer med spondylose og massage/kiropraktik?

Annonce