{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Min kærlige hund.... {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft mange hunde og mange af dem har været specielt på hver deres måde.

Og boss har også sin specielt måde at være på,
og det er at han er en meget kærlig og forstående hund.

For Når jeg går og er lidt trist så går han rundt om mig og gør alt for at gøre sig opmærksom
ligesom kom mor vi skal ud og lege eller går en tur og Når jeg så har kigget på ham længe nok og for dårlig samvittighed over for ham ja så er det pludselig mig der blevet inviteret på tur.
og Når jeg så går med ham går han ikke særligt langt fra mig og kommer hele tiden hed til mig med et blink som siger er du okay mor, og Når men så kommer hjem så er men glad igen.

Eller Når vi kører bil og han sidder på forsædet Kan han finde på at lægge sit hoved på min skulder ååå hvor bliver men glad,
han Kan også finde på at ligge sin pote på min hånd Når jeg skifter gear iii det går også lige i hjertet på en.

Det der her fået mig til at skrive det her er at den ene dag fik jeg en rigtig tudetur / nedtur
og pludselig kommer boss hen og lægger sit hoved i mit skød og kigge på mig væææl
sige jeg bare og ikke nok med det pludseligt sætte han sig ned og ligge sine poter op på mine skuldre og begynder og slikke mig i ansigtet,
ja jeg ved ikke hvordan i ville tage sådan en situation men for mig ja fik jeg lige tudet igennem
og hold op hvor jeg bare har en dejlig hund som er kommet til mig på et helt rigtigt og godt tidspunkt i mit liv.

Måske et mærkeligt og personligt indlæg men fik bare lyst til at dele det med jer om min elskede boss.. :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kærlige hund....
Kommentér på:
Min kærlige hund....

Annonce