Min kærlige hund.... {{forumTopicSubject}}
Jeg har haft mange hunde og mange af dem har været specielt på hver deres måde.
Og boss har også sin specielt måde at være på,
og det er at han er en meget kærlig og forstående hund.
For Når jeg går og er lidt trist så går han rundt om mig og gør alt for at gøre sig opmærksom
ligesom kom mor vi skal ud og lege eller går en tur og Når jeg så har kigget på ham længe nok og for dårlig samvittighed over for ham ja så er det pludselig mig der blevet inviteret på tur.
og Når jeg så går med ham går han ikke særligt langt fra mig og kommer hele tiden hed til mig med et blink som siger er du okay mor, og Når men så kommer hjem så er men glad igen.
Eller Når vi kører bil og han sidder på forsædet Kan han finde på at lægge sit hoved på min skulder ååå hvor bliver men glad,
han Kan også finde på at ligge sin pote på min hånd Når jeg skifter gear iii det går også lige i hjertet på en.
Det der her fået mig til at skrive det her er at den ene dag fik jeg en rigtig tudetur / nedtur
og pludselig kommer boss hen og lægger sit hoved i mit skød og kigge på mig væææl
sige jeg bare og ikke nok med det pludseligt sætte han sig ned og ligge sine poter op på mine skuldre og begynder og slikke mig i ansigtet,
ja jeg ved ikke hvordan i ville tage sådan en situation men for mig ja fik jeg lige tudet igennem
og hold op hvor jeg bare har en dejlig hund som er kommet til mig på et helt rigtigt og godt tidspunkt i mit liv.
Måske et mærkeligt og personligt indlæg men fik bare lyst til at dele det med jer om min elskede boss.. :o)
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 68 Svar: 998
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 2.066
- De forstår rigtig rigtig meget, vil kun en det bedste og trøster en i de værste situationer
- Jeg ville have taget det på samme måde som dig
// Alex N. (hundeejer og glad for det) //
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Men jo, Luna er også mere observant på mig, hvis jeg er lidt ked..
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.797
Min hund glor bare på mig som om jeg er idiot:o)
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 612
Min ene hund er også meget opmærksom på mig. Hvis jeg f.eks er syg, så viger hun ikke fra min side, som om hun passer på mig.
En dag, hvor jeg holdt en gnavepind for hende, men hun gavede i den (hun synes det er alletiders, at man holder den for hende), så kommer hun pludselig til at bide forkert så hun får bidt mig i tommelfingeren, på neglen og undersiden. Det gjorde så ondt, så min reaktion er bare at sige højt av og så strømmer tårene bare. Hun ser dybt ulykkelig ud og farer op til mit ansigt og begnder at slikke mig i ansigtet - undskyld mor, det var ikke med vilje.
Det er en dejlig hund jeg har! :o)
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 1.009
det vel jeg slet ikke tænke på for skal boss bare trøste mig igen Gg
Min kærlige hund....