{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

4 x opkast = 900 kr. {{forumTopicSubject}}

Uha, dagen i dag skulle være en god dag. Vi havde endelig fundet en VVS'er der ville afmontere oliefyr og tank og sætte vandvarmer og varmepumpe i stedet for. Vi fyrer med træpiller, så oliefyret var overflødigt. Så jeg arbejdede hjemme i dag imens håndværkerne lavede det.

De pillede et skab ned og satte myrelokkedåser for det vrimlede med myrer. Da de var færdig ved tre-tiden kom hundene ud i den store hundegård og jeg arbejdede videre.

Pludselig var kun Baloo og Cherie inde. Da jeg kom ud, lå Belvedere og tyggede i en af dåserne, og en mere lå på græsset. Ved siden af stod Bianca og Bolette, og så vidste jeg at det var en tur til Dr. Dyr.

Så afsted med de 4, selvom Baloo sikkert ikke har været i nærheden af dem. Cherie var ikke ude, så hun slap.

Et skud brækmiddel til dem hver i en sprøjte, og så ellers ud på gårdspladsen så de kunne brække sig. Sølle Baloo, som sikkert var "clean" han brækkede sig mange gange. Belvedere, som jeg med sikkerhed ved var i gang med en, brækkede sig ikke ret meget.

Nu er det knap 1½ time siden, og det er kun Belvedere jeg har under opsyn. Han er ikke så frisk, og hvis han har udflåd fra øjnene og slim i munden, så er det afsted med ham. Et andet symptom er udvidede pupiller, så jeg checker ham hele tiden. Lige nu sover han. Dr. Dyr siger de vil være sløve resten af dagen, så jeg håber brækmidlet har gjort sit.

Så det er skisme dyrt at have håndværkere, især når der kommer en ekstra Dr. Dyr regning på knap 900 kr. oveni.

Slut med myrelokkedåser her i huset - de har nu altid stået i et skab, det var kun fordi håndværkerne brækkede det ned, at de blev tilgængelige.

Øv, har det skidt, for det var ikke så sjovt at se sine dejlige hunde stå og brække sig på kommando. Velbekomme.


Kommentarer på:  4 x opkast = 900 kr.
Kommentér på:
4 x opkast = 900 kr.

Annonce