{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

vores hund angrebet.. hvad nu?? {{forumTopicSubject}}

for nogle uger siden var vores cane corso og amstaff ude og lege ved nogle af vores venner der har en formel 1 (labrador)..

det er gået fint nok flere gange og der har aldrig været noget med andre hunde. overhovedet.!

men, midt i legen med en pind flyver den formel 1 på vores cane corso, der er god som dagen er lang, han forsvarer sig sæføligt lidt samtidig med han lægger sig ovenpå formel 1éren. nærmest for og pacificere den.

da jeg får trukket formel 1éren væk fra tyson har den fuldstændig blottede tænder og var pisse ræd for at den skulle hugge mig en.. men nåede og få fat i halsbåndet på den mens jeg pressede den mod jorden..

og konen lige tog fat i tyson, der stod helt roligt og gloede sammen med amstaffen.. der tydeligvis ikk fattede en fis af det hele..

tyson er uskadt af hvad vi kan se, men formel 1éren fik en lille flænge på 1cm ovenpå hovedet. om aftenen ringer de så og siger at den har et lille sår på halsen osse som væsker..

siger de bare kan køre den til dyrlæge hvis det er.. men nej nej.. ingen problemer..

det er ca 2 uger siden..

her til aften ringer de så igen, de har fundet en stor knude i nakken på den formel 1 og den skal til dyrlæge på vores regning osv..

kan det virkelig være rimeligt??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vores hund angrebet.. hvad nu??
Kommentér på:
vores hund angrebet.. hvad nu??

Annonce