867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

At få kat - Når man har hund... At få kat - Når man har hund...

Ja - vi har taget valget og har fået katte ( 2 styks )

Manden er flyttet - og har længe gerne ville have kat - Bestilte dem i April ( da jeg vidste at manden var på vej ud ) - da de var helt små - og nu er de så flyttet hjem igår -

Sagen er den at x´en i sin tid lærte Anna og Thor at Katte er til for en sags skyld - for at hunde kan knække nakken på dem -
Ja - jeg var MEGET imod at han lærte dem dette - men kan jo ik styre tingenes gang når man ik er hjemme -

Thor tager killingerne i munden - men gør dem reelt ik noget - Anna stoler jeg på INGEN måde på - ENDNU -
For jeg tror på at hun kan omvænnes -

Kattene har nu helle i stuen - og Anna er i køkkenet - hvor hun møder dem gennem låge -o g ved at jeg holder dem op til hende -

Vi kom dertil idag hvor hun fik lov at snuse den ene killing bagt -og den blev vasket godt og grundt - men LIGE PLUDSELIG tænder hun - og så kommer knur - gøen og udfald mod kattene op i hende -

Nogen der har prøvet en lign situation - og har ideer - !? !?

VIlle være rart at fremskynde processen ved hjælp af gode råd -

Vores have er ikke frt område for hundene - der er låge -og de kommer der kun når vi er med, - så planen er en af de næste dage at lade et vindue stå åbent og stille noget lige nedenfor - så de selv kan hoppe ud og ind - Men hundene skal jo med tiden ku acceptere at kattene er i haven - også når de er der -

Det skal siges at de har accepteret en udegående Fransk Vædder ( kanin ) som jeg har gående løs i haven dag og nat - de kan finde på at jagte den - men har endnu ik taget den - ( den har også gemme steder de ik kan komme til )
Så er overbist om at de også kan lære det med katte - !! Smiler...

Men - som sagt - god råd modtages - ss -

Julie - ;O)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At få kat - Når man har hund...
Kommentér på:
At få kat - Når man har hund...

Annonce