Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Galliprant
  • #1   1. nov 2019 Ja, min den ene har fået det i 2 mdr. Dog ikke for gigt, men dog knoglerelateret.
    Ingen bivirkninger overhovedet.

• #2   1. nov 2019 Ok tak for svar, det lyder positivt, hjælper det på din hund smerter??

• #4   1. nov 2019 Tusind tak Mike's mor og i lige måde smiley Markun er da bare helt vildt skøn. Det er virkelig dejlige hunde du også har.

• #5   1. nov 2019 Absolut, eneste minus er at de er pænt pebrede i prisen.
    Men om det fungerer bedre end indsprøjtningerne tør jeg ikke sige, men det kunne da være et forsøg.

• #7   1. nov 2019 Ja der er nogle præparater der ikke fungerer med cortisonpræperater, men prøv!
    Og nej, prisen er ligegyldig når det bare virker smiley

• #8   1. nov 2019 Har lige prøvet Galliprant desværre uden den store effekt så lige nu er det Metacam.. synes ikke det giver nok, heller

• #10   1. nov 2019 Jeg ringer til min dyrlæge mandag og får vapse tjekket igennem. Måske løsningen til hende også er de der indsprøjtninger.
    Lige nu er hun kun smertefri hvis hun ingen ture får, og det synes jeg ikke er et ordentligt hundeliv.

• #11   1. nov 2019 Jeg håber så meget cartrophen insprøtinigerene kan hjælpe din hund. flexadin Advanced og solanum flex HA plus er et rigtig godt supplement til cartrophen insprøtinigerene det har hjulpet Milo rigtig meget.

• #12   1. nov 2019 Back on track net og vinter dækken har også hjulpet Milo meget og jeg kender mange hvor cartrophen insprøtinigerene sammen med tilskuddene har gjort en kæmpe forskel.

• #13   6. feb 2020 Min hund er lige blevet sat på Galliprant, så jeg søgte på det herinde for at høre andre folks erfaringer - så fandt jeg lige det her indlæg.
    Hvorfor må det ikke bruges sammen med Cartrophen? Nellie fik en Cartrophen indsprøjtning i går og jeg fik Galliprant med hjem. Har min dyrlæge klokket i det? smiley

• #14   6. feb 2020 Hej Vinnie.
    Nej det har din dyrlæge ikke, jeg spurgte sidste jeg var hos min dyrlæge og jeg har misforstået det, det må gerne må gerne bruges sammen med cartrophen insprøtiniger, men producenten mener det ikke er nødvendigt. Milo for også galliprant og cartrophen insprøtiniger. Er lige startet på galliprant, men synes det er lidt effekt. Jeg vil meget gerne høre om du synes galliprant hjælper.

• #15   6. feb 2020 Ok, super. Jeg vil lige opdatere, når der er gået nogle dage. Hun var først på metacam og så onsior, begge dele uden nogen særlig effekt, så jeg håber Galliprant virker.

• #16   12. feb 2020 Så - jeg lovede at opdatere. Det går rigtig godt med Nellie. Om det er Cartrophen eller Galliprant eller kombinationen, men der er en kæmpe forskel. Hun kan stadig pive lidt hvis man lige vil skubbe til hende (hun er meget pågående så det er nødvendigt nogle gange) og rammer et forkert sted, men hun vil gerne lege med de andre hunde igen og blikket i hendes øjne er helt anderledes - før kunne jeg fornemme i dem at hun havde ondt, men nu er de helt normale igen. smiley

• #17   12. feb 2020 Tak for tilbagemeldingen Vinnie, det lyder rigtig positivt smiley Milo er også startet på galliprant og det går også rigtig godt komponeret med cartrophen insprøtinig som han lige har fået i dag. Han går længere ture og kommer hurtigere i gang efter han har ligget stille.

• Wendy L
    Wendy L Tilmeldt:
    jun 2020

Følger: 1 Svar: 2
    #18   7. jun 2020 Vi er også startet på galliprant. Der står det gives på tom mave. Men vores kala spiser kl 3 om morgenen. Og så får hun ikke mad før kl 17.
    Hvornår tænker i det er bedst vi gir hende??
    Vores tanke var når vi står op kl 6. Men det har hun fået mad kl 3 og får ikke før kl 17. Andet end en pind når vi går.

• #19   7. jun 2020 Wendy
    tror det ville være en god idé lige og hører dyrlægen ad, med hensyn til spisetid i forhold til Galliprant smiley

• #20   7. jun 2020 Kan I ikke give det kl 16.00? smiley

• Wendy L
    Wendy L Tilmeldt:
    jun 2020

Følger: 1 Svar: 2
    #21   7. jun 2020 Jo og det er også det vi gør nu??;) men så tænkte jeg om det gir mening i forhold til det er smertestillende..og om det så holder hele den næste dag når vi gir det om aftenen..
    Men jo tænker at ringe til dyrlægen.:D

• #22   7. jun 2020 Vi giver også sidst på dagen, det er det tidspunkt hvor Milo har flest smerter og det fungerer rigtig godt. Men god idé lige og hører dyrlægen ad smiley

Kommentér på:
Galliprant

Annonce