{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Malene F
Malene F
Tilmeldt:
28. okt 2019
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7

Japansk spids {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der nogen der kender til Japansk spids ?
Hvordan er deres helbred ?
Passer de som førstegangs hund ?
Kender I nogle gode steder at købe en ?
Hvordan er deres sind ?
Hvordan med hensyn til forsikring og kan I anbefale hvilket selskab er bedst at forsikre I ?
Hvor meget pleje er der ?

Vil bare vide så meget som muligt.

Mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Japansk spids
  • Maria  M
    Maria M Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #4   3. nov 2019 Forkert indlæg - Undskyld

  • Malene F
    Malene F Tilmeldt:
    okt 2019

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7
    #6   3. nov 2019 Altså jeg kan ikke helt forstå om jeg har skrevet noget helt forkert.
    Når jeg får en hund vil den højst være alene 1-2 timer dagligt. Er måske ikke afsted hver dag. Kan denne racen ikke tåle det ?


  • #7   3. nov 2019 Malene, nej du har ikke gjort noget forkert. Det drejer sig ikke om dig. Det er et indlæg, der er blevet postet i en forkert tråd.

  • #8   3. nov 2019 Malene : Som Lene siger er svaret skrevet i den forkerte tråd, jeg sletter om lidt så tråden kan komme til at dreje sig om det du har spurgt om. Rigtig god søndag smiley

  • #9   3. nov 2019 Jeg ville kontakte Connie. Kan ikke lige finde hende herinde, men jeg er sikker på at hun vil kunne hjælpe dig smiley

    http://kennelnezumi.mono.net/


  • #10   3. nov 2019 Min bror købte en japansk som sin første hund. Hun er en rigtig skøn hund.
    Vær obs i forhold til gøen, det bør være et hovedfokus i træningen.
    Men virkelig en venlig, rar og behagelig hund.


  • #11   4. nov 2019 Jeg har en japansk spidst på snart 3 år smiley
    Racen er generelt ret sund, jeg har dog været uheldig min har IBD. Men det er bestemt ikke mit generelle indtryk af racen at de er plaget af sygdom.

    Iroh er min første egen hund, og det har været super fint, så hvis du er faldet for racen og synes at dens behov passer med hvad du kan opfylde og vice versa, så ser jeg intet problem med den som førstegangshund smiley

    Ift steder at købe så kig på racens hjemmeside, og meld dig evt ind i Facebook gruppen DKK Japansk Spids smiley

    Sindet ved jeg ikke om jeg vin udtale mig generelt om, så det her er bare mine egne betragtninger fra Iroh. Han er enormt kærlig, kontaktsøgende og glad for opmærksomhed. Han vil gerne lave ting (træning, lege etc), men jeg kan godt mærke spidshunden i ham smiley
    Han er lidt mistænkelig overfor fremmede og hans umiddelbare reaktion er at gø. Men får han lov til at se folk an, så er det ikke et problem.
    Ift. gøen, så er det jo en alarmhund, så de alarmerer. Når vi kan nå det, fanger vi Irohs gøen i opløbet og afleder med en øvelse. Er han først i gang afleder vi med en dæk øvelse smiley

    Vi har Iroh forsikret hos Dyrekassen. Det er vi godt tilfredse med, og de har dækket udredningen af hans IBD uden problemer smiley

    Pelspleje synes jeg egentlig ikke er så slem. Når Iroh fælder så børstes han hver eller hver anden dag. Når han ikke fælder tror jeg at han bliver gennembørstet hver til hver anden måned. Men vi mærker jo på pelsen hele tiden, og er der en knude på vej så løsner vi den, eller børster lidt i området.
    Bad får han ikke, medmindre der virkelig er behov for det, fx hvis han har været syg eller rullet sig i noget meget klamt smiley

    Håber du kan bruge svarene til noget smiley


Kommentér på:
Japansk spids

Annonce