{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

har brug for lidt hjælp ang. dominans {{forumTopicSubject}}

hej folkens...
jeg har brug for mere viden og håber i kan hjælpe mig lidt..
min hun hund cayla er 1 år og et par måneder..
hun er en rigtig dejlig pige som er så stille og rolig..men hun kan ikke så godt med andre hunde (min vurdering)..udover et par stykker hun leger med et par gange om ugen...mit spørgsmål lyder således...
når vi møder nye hunde virker hun somregl temmelig overlegen og dominerende, knurre og rejser børster.. har valgt ikke at give hende lov til at hilse på mindre hunde, da hun ikke selv acceptere at blive knurret af selv.. sommetider kan hun også underkaste sig overdrevet, kaste sig ned på ryggen foran en anden hund og hoppe op og ned af den og slikke den i mundvigene..hun er helt febrilsk...og selvom hun bliver sat på plads, trækker hun sig aldrig, men bliver ved...hvordan kan jeg som ejer være med til at tone det ned..?
er hun en dominerende hund eller har jeg læst min hunds signaler forkert?
håber på nogle fornuftige og brugbare råd..

mange tak..KP


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har brug for lidt hjælp ang. dominans
Kommentér på:
har brug for lidt hjælp ang. dominans

Annonce