{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Barf hvilke tilskud gir I + vælge hvilket? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Snart skal jeg i gang med hjemmelavet eleminationsdiæt/barf halløj til Mille.. I den forbindelse vil jeg utroligt gerne høre hvad I gir jeres hunde af tilskud og vitaminer til kost der ikk har tilsat vitaminer smiley

Jeg står pt og kan ikk rigtigt vælge mellem disse to produkter (sammen med led tilskud og olie - dog først efter 8uger). Edit og selvfølgelig ikk samtidigt som en start.

1. https://barf-elbe-elster.de/Vitamin-Optimix-Sensitive-250g
(Indhold + vitaminer står længere nede på siden)

2. https://butik.netdyredoktor.dk/multidog-tabletter-150-stk


Hvilket ville I vælge af de to? - eller ville i vælge et helt andet?

Er der andet end olie, led og vitaminer jeg bør være obs på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf hvilke tilskud gir I + vælge hvilket?
  • #1   5. nov 2019 Hvis det vitterligt er for at eliminere, må du jo ikke give andet, heller ikke vitaminer og tilskud, som jo er pakket ind i ting (stivelse, gelatine m.m.). Du må forsøge at sammensætte en diæt, som indeholder alle de ting, hun har brug for, kun med de 2 ingredienser du må give.

    Så start med at bruge hele dyret (måske minus galdeblæren), og giver du frugt eller grønt, så giv det med skal/skræl og måske kerner.


  • #3   5. nov 2019 Som A skriver... hele pointen er jo netop, at hun ikke må få andet end det foder du vælger.

  • #4   5. nov 2019 Og som jeg skriver tilsættes det først efter 8 uger så jeg kan se om hun reagere på tilskuddet (vitamin) jeg kan netop jo heller ikk sørge for at hun får alt hun skal via kosten da hun kun må få EN slags kulhydratkilde og kød. dvs frugt og grønt er no go.. Det er sådan man gør - venter 8uger for at se kosten alene også derefter næste ting man vil afprøve..

  • #5   5. nov 2019 Så den del ER der fuldstændig styr på derfor vil jeg gerne at tråden skal omhandle hvilket tilskud jeg skal prøve mht vitaminer..

  • #7   5. nov 2019 6# Kigger på det smiley Tak for forslag smiley

  • #11   5. nov 2019 9# Fordi hun har foder allergi dvs det ikk er lagermider, husstøvmider eller pollen og du kan ikk teste for hvilke ting de tåler mht foderallergi.. Så det er at prøve sig frem en ting af gangen og se om hun tåler det eller ej.. også fører jeg dagbog med hendes reaktioner på de forskellige ting smiley Hun har fået lavet en blodprøve der skulle kunne være en smule vejledende i forhold til foder allergi (bruges kun til at give en idé om hvad man skal afprøve først).. og feks reagere hun aller mest på kylling og kanin, og ifølge blodprøven så burde det være det hun aller bedst tåler af protein.. Så den kan jeg intet bruge til.. Så ja, nu må vi prøve os frem en ting af gangen!

Kommentér på:
Barf hvilke tilskud gir I + vælge hvilket?

Annonce