Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Våd flexline
  • #1   8. nov 2019 jeg har aldrig oplevet det har været et problem, de tørre på rullen smiley Selv havvand har de kunne holde til smiley

• #2   8. nov 2019 Har heller ikke oplevet et problem med at båndet har været vådt i rullen smiley

• #3   8. nov 2019 Har ikke oplevet det er et problem med at få dem til at tørre på rullen.
    Men ellers rul dem ud og lås dem og hæng dem til tørre.

• #4   8. nov 2019 Vi har en, der har det ret anstrengt efter en virkelig hidsig byge. Den begyndte at lugte jordslået og siden har den ikke været god til at rulle op.

• #5   8. nov 2019 Ruller den ud og lader den tørre.

• #6   8. nov 2019 Det var også vores strategi, men det virkede ikke så godt smiley

• #9   8. nov 2019 Det kan være der er kommet noget mudder med i smiley

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
    #11   8. nov 2019 Flexliner er ikke skabt lige, og de har også en begrænset levetid. Jeg plejer ikke at gøre det store ud af at tørre linen, da spolen er åben. Det er jo ikke så meget linen, som fjederen der kan tage skade.

Jeg plejer at slide en line op på ca. 2 år (Flexi Giant M). Jeg har også forsøgt med en model fra Kong, og det kan jeg varmt anbefale andre at undlade...

• #12   8. nov 2019 Den pågældende flexline er et par måneder gammel smiley

Fjederen - bliver den skade af at linen bliver trukket helt ud og bliver der mens den tørrer?

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

#13   8. nov 2019 Flexi anbefaler at man trækker linen ud og lader den tørre, så det skulle der ikke ske noget ved. Det er dog lidt svært helt at tro på at fjederen ikke bliver bare lidt slap af det, men det er jo heller ikke hverdagskost at man kommer hjem med en helt gennemvåd line.

• #14   8. nov 2019 Det var det, jeg tænkte.

Og ja, det er da også første gang vi har præsteret SÅ våd en line, men bygen var lidt ud over det sædvanlige. Vapsen var tør dagen efter smiley

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

#15   8. nov 2019 Man kan også begrænse tiden det tager at tørre linen, ved manuelt at tørre den med et håndklæde. Det har jeg benyttet en enkelt gang, hvor hele linen OG linehuset havde været under vand.

• #16   8. nov 2019 Jeg tænker egentlig også at skidtet må pilles fra hinanden, tørres helt igennem og virker det ikke, så må vi have en anden....

Det er bare småtræls, det bør de kunne tåle

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

#17   8. nov 2019 Du skal IKKE skille en Flexline! Det det er farligt (meget kraftig fjeder der udløses) og den kan ikke samles igen.

Det står i manualen, som jeg læste da jeg havde skilt min første flexline, og gerne ville vide hvordan den skulle samles smiley

• #18   8. nov 2019 Nå for filans smiley smiley smiley

....en mand, der læser manualer... der kan man bare se smiley

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

#19   8. nov 2019 Hmm. Ja.
    Set i bakspejlet, havde det jo nok været smartere at læse FØR jeg sad med to halvdele af et flexihus og kunne høre diverse løsdele fra fjedersystemet fløjte rundt i værkstedet...

• #20   8. nov 2019 smiley smiley smiley smiley smiley

• #22   9. nov 2019 Folk har allerede skrevet, hvordan man tørrer den. Men hvis den ikke ruller så godt, så er det enten fordi fjederen er gået i stykker, eller fordi der er grus i maskineriet - helt bogstaveligt.

Træk linen ud, vend håndtaget med hullet nedad og ryst. Jeg har en enkelt gang været nødt til at spule håndtaget igennem nogle gange, for at få alt gruset ud. Hvis det ikke ændrer noget, så er den død og I må have en ny.

• #23   9. nov 2019 Vi prøver!

• #24   9. nov 2019 Ruller dem helt ud, låser dem og lægger dem på gulvvarmen

• #26   9. nov 2019 Samme som CF, har både med snor og bånd og begge fra ca. 2010. De har været drivvåde både af regn og saltvand - de bliver lagt på oliefyret, når vi kommer hjem og de er våde.

Er de for slemme, så bliver de skyllet med snor/bånd i udtrukket stand og så igen lagt til tørre. De er efterhånden ikke særlig kønne, lidt falmede og plasten på håndtagene lidt slidt, men pyt de virker.

• #27   9. nov 2019 Min er en Flexi New Comfort til hund under 50 kilo (dem over synes jeg er for klodsede) og den er 5 år gammel.

Jeg har aldrig tørret, og har oplevet af blive fanget en del gange af nogen af de der vilde regnbyer vi er begyndt at få i DK.

Sjovt nok, har jeg på det sidste følt at fjederen ikke er helt frisk i oprullet og pæn er den bestemt ikke mere, men hvad, 5 år er lang tid ved så meget brug.

For et par uger siden, faldt den der prutposedims af, hvilket er lidt sjovt, for jeg har aldrig brugt den. De små prutposer der sidder i den, kan slet ikke hapse min køters. Det er egentligt utroligt, at jeg i alt min visdom og logiske tankegang. Aldrig så meget som har overvejet at pille den af, selvom den er lavet til det.

Så kan jeg jo så sidde og fundere lidt over det. smiley

• #28   11. nov 2019 Den jeg bruger på Quila, er våd hver eneste morgen. Jeg hiver snoren helt ud og låser den og så får den lov til at ligge og tørre indtil jeg er hjemme i eftermiddag

Den stinker jordslået, hvis jeg ikke husker at gøre det.

Kommentér på:
Våd flexline

Annonce