3.058 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Våd flexline"
Hunde der misforstår hinanden
jeg var på stranden i formiddag. Gaia går løs og Reiki er i flexline. Reiki bliver lidt fjollet når han er på stranden, og særligt når han er blevet våd, så lige pludselig begynder han at drøne rund...
jeg var på stranden i formiddag. Gaia går løs og Reiki er i flexline. Reiki bliver lidt fjollet når han er på stranden, og særligt når han er blevet våd, så lige pludselig begynder han at drøne rund...
Skrevet af: Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen ! - 7. sep 2010
Skulle man købe det? (:
Jeg overvejer meget kraftigt at købe følgende 2 ting til min lille Meeko. - Hurtta Regndækken - Dressurline Meeko, bliver kold når han bliver for våd så tænker det er en god ting med et regnd...
Jeg overvejer meget kraftigt at købe følgende 2 ting til min lille Meeko. - Hurtta Regndækken - Dressurline Meeko, bliver kold når han bliver for våd så tænker det er en god ting med et regnd...
Skrevet af: Anya - 20. sep 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
- Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
- Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
- AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
- Montere lampe 650 kr.
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 1332 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.815
maj 2017
Følger: 4 Følgere: 7 Emner: 60 Svar: 297
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
Men ellers rul dem ud og lås dem og hæng dem til tørre.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 36 Hunde: 1 Svar: 4.324
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 1332 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.815
jul 2018
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
Jeg plejer at slide en line op på ca. 2 år (Flexi Giant M). Jeg har også forsøgt med en model fra Kong, og det kan jeg varmt anbefale andre at undlade...
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
Fjederen - bliver den skade af at linen bliver trukket helt ud og bliver der mens den tørrer?
jul 2018
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
Og ja, det er da også første gang vi har præsteret SÅ våd en line, men bygen var lidt ud over det sædvanlige. Vapsen var tør dagen efter
jul 2018
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
Det er bare småtræls, det bør de kunne tåle
jul 2018
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
Det står i manualen, som jeg læste da jeg havde skilt min første flexline, og gerne ville vide hvordan den skulle samles
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
....en mand, der læser manualer... der kan man bare se
jul 2018
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
Set i bakspejlet, havde det jo nok været smartere at læse FØR jeg sad med to halvdele af et flexihus og kunne høre diverse løsdele fra fjedersystemet fløjte rundt i værkstedet...
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
sep 2017
Følgere: 561 Emner: 177 Svar: 11.725
Træk linen ud, vend håndtaget med hullet nedad og ryst. Jeg har en enkelt gang været nødt til at spule håndtaget igennem nogle gange, for at få alt gruset ud. Hvis det ikke ændrer noget, så er den død og I må have en ny.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 973 Hunde: 9 Emner: 243 Svar: 9.456
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 24 Hunde: 9 Emner: 24 Svar: 3.196
Er de for slemme, så bliver de skyllet med snor/bånd i udtrukket stand og så igen lagt til tørre. De er efterhånden ikke særlig kønne, lidt falmede og plasten på håndtagene lidt slidt, men pyt de virker.
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.800
Jeg har aldrig tørret, og har oplevet af blive fanget en del gange af nogen af de der vilde regnbyer vi er begyndt at få i DK.
Sjovt nok, har jeg på det sidste følt at fjederen ikke er helt frisk i oprullet og pæn er den bestemt ikke mere, men hvad, 5 år er lang tid ved så meget brug.
For et par uger siden, faldt den der prutposedims af, hvilket er lidt sjovt, for jeg har aldrig brugt den. De små prutposer der sidder i den, kan slet ikke hapse min køters. Det er egentligt utroligt, at jeg i alt min visdom og logiske tankegang. Aldrig så meget som har overvejet at pille den af, selvom den er lavet til det.
Så kan jeg jo så sidde og fundere lidt over det.
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
Den stinker jordslået, hvis jeg ikke husker at gøre det.
Våd flexline