{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Hunde der misforstår hinanden {{forumTopicSubject}}

jeg var på stranden i formiddag. Gaia går løs og Reiki er i flexline.
Reiki bliver lidt fjollet når han er på stranden, og særligt når han er blevet våd, så lige pludselig begynder han at drøne rundt med 200/timen alt imens han blotter tænderne og brummer og siger alverdens sære lyde.
Både Gaia og Reiki leger meget med lyd på, så der er som sådan ikke meget nyt i det.

men Gaia blev faktisk så trykket ved hans opførsel, så hun klemte sig helt op af mit ben, og forsøgte at "gemme sig" lidt bag mig
-han var altså bare for mærkelig ham Reiki, og hun kunne slet ikke finde ud af hvad han havde gang i.

Gaia er på mange måder en lidt signalfølsom hund -og Reiki til tider en signal-spasser *G*
Men normalt forstår de fint hinanden og har det godt sammen.
Gaia har lært at leve med Reikis nogengange sære opførsel, og reiki har lært at leve med at Gaia godt kan være temmelig "uhøflig".

Så jeg var da noget forundret over at Gaia var så trykket ved hvad der eller bare var et glædesudbrud og forsøg på at få Gaia lidt med på ballade.

Oplever i ngoengang det samme -at hunde der ellers kender hinanden godt, går HELT fejl af hinanden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde der misforstår hinanden
  • #1   7. sep 2010 Hehe... jeg oplever jævnligt at menneskene bliver bange når deres hunde leger med mine og mine så begynder at sætte lyd på.
    Men hundene plejer nu egentligt at kunne finde ud af det.
    Stakkels Ronja da -sådan at møde "bidske" hunde på en ellers hyggelig gåtur *G*

    Både Reiki og Gaia leger med lyd på... jeg tror måske mere det var Reikis blottede tænder samtidig der skræmte hende. Men ved det self ikke.


  • #2   7. sep 2010 Enig med Tina og Alex.

    Jeg har sådan en derhjemme. Det er ofte ret irriterende.


  • #3   8. sep 2010 Tina -det oplever jeg osse med Gaia. Men normalt kun med hunde hun ikke rigtig kender eller engang imellem med mennesker.

    Ikke at jeg ikke forstår hende -for Reiki ser altså nogengange temmelig sær og og lyder ret farlig når han får et af sine "anfald" *G*

    -når ham og Gaia laver trækkeleg med legetøjet lyder det nærmest som om de er ved at slå hinanden ihjel. Fol der ikke kender dem, springer oftest op af sofaen og drøner dem til undsætning... For så at finde ud af at de slet ikke har behov for det;o)


Kommentér på:
Hunde der misforstår hinanden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce