{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Spondylose - slidgigt ! {{forumTopicSubject}}

Hej
Min hund har for et stykke tid siden fået konstateret spondylose i ryggen, ganske vist ikke ret meget, men nok til, at han ikke på f.eks. springe ud af bilen mere. Det er heldigvis ikke noget, der generer ham, men dyrlægen har anbefalet Chlorella, er der nogen, der har erfaring med dette og hvad giver I evt. jeres gigtramte hund ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spondylose - slidgigt !
  • #1   4. jul 2007 til gigt.
    Glukosamin.
    Vital animin.
    Msm.


  • #2   4. jul 2007 Min den gamle har det samme.. Men hun har dog ingen problemer med at spinge ind og ud mere.. Det var kun mens det "satte" sig hun havde ondt...

    Jeg fodrer hende med RR skin support,pga de omega 3 fedtsyrer den indeholder,som man har fundet ud af har en bremsende effekt på den forkalkning der sker og det holder det i ro..

    I starten gav jeg hende methacam,men det har ikke været nødvendigt længe..

    Samt jeg svømmer med hend min 3 om ugen,for at holde hende i form på en skånsom måde..

    Udover det gør jeg intet.. Hun hygge træner stadig og er med på gåture,samt hvad vi nu ellers laver..

    Hun er snart 10 år og har har haft det i ca 1 år smiley


  • #3   4. jul 2007 min mor brugte den pille til vores gamle labrador med god virkning... til min bulldog bruger jeg glucosamin og msm med god virkning...

  • #4   4. jul 2007 Har skrevet en besked til dig

  • #5   4. jul 2007 Hej skriver så lige også lige her hvis der er andre der får brug for det.
    Min hund har også spondylose og der har jeg brugt en fantastisk knogle- og ledjusterings person. Og det er hel utroligt hvad der er sket med min hund, hun er ikke på piller eller noget mere. Kan kun anbefales........


  • #6   5. jul 2007 Stine M. hvor lang tid gik der, inden det "satte sig" ?

Kommentér på:
Spondylose - slidgigt !

Annonce