{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At miste sin hund
  • #2   12. dec 2019 Jeg har stadig Luna's navneskilt i min nøglering til bilen. Det er 3 år siden i dag, at vi måtte sige farvel smiley

  • #4   12. dec 2019 smiley

  • #5   12. dec 2019 også hyler jeg... Det er for alvor ved at gå op for mig at trille ikke er her for altid. Hun er nu 12.5 år og nu er der jo ikke ret mange år tilbage, jeg kan ikke tænke tanken længere, uden at hyle. for helvede det bliver hårdt!

  • #6   12. dec 2019 Stine, jeg har det på præcis samme måde. Bella er kun knap 9, men har svær gigt, og jeg har lovet hende at sige farvel, når hun ikke længere kan være aktiv. Så tårerne trillede da jeg læste det. For min hjerne kan slet ikke kapere tanken om, at hun en dag ikke længere er her smiley

  • #7   12. dec 2019 A hvor er jeg lettet over det ikke kun er mig! trille har været en del af mit liv siden jeg var 14, dvs når hun skal herfra, så har jeg haft hende i halvdelen af mit liv. Hun var mit støtte punkt igennem en ustabil barndom og en frygtelig teenage tid. jamen jeg ved ikke hvordan mit liv skal gå videre uden hende, det kan jeg slet ikke forestille mig.
    folk griner af mig, selvom min familie elsker trille, så synes de jo det er lidt komisk, at jeg kan græde over hun skal her fra en dag.
    Jeg græder jo altså ikke over at min familie eller kæreste skal her fra.. men det er blevet værre og værre jo tættere vi kommer på det. nu synes jeg jo for alvor hun er gammel, og det bryder jeg mig ikke om.


  • #8   12. dec 2019 Min eksmands bedstefar ELSKEDE hunde. Han sagde at det altid var sværere at sige farvel til et dyr, fordi man kun har gode minder med dem smiley De har aldrig været sure eller onde, de har aldrig sagt noget grimt, de har bare været ren kærlighed smiley

    Bella er min første egen hund, som jeg har haft fra hvalp. Det var hende der var her, da mine bedsteforældre døde, da jeg blev syg og kæmpede for at holde mig oven vande, da mine forældre blev syge, da jeg blev skilt. Det var hende der tog mig til DM, lærte mig at træne hund og gav mig passionen for at arbejde med hunde. Hun er så klog og kærlig, og min verden bryder sammen, når hun en dag forlader den.


  • #9   12. dec 2019 Det giver god mening, de har aldrig svigtet, de har altid været der.
    Det er sikkert bare noget helt speciel med den første, jeg elsker også de to andre og jeg skal kun have den race i fremtiden. men trille er bare helt helt speciel, jeg ved ikke hvordan jeg skal slippe hende og jeg kan ikke forestille mig ikke at skulle holde om hende, kysse på hende eller kigge på hende en dag.
    ingen tvivl om at hun skal stå her i en urne og jeg skal have lavet alverdens dimsedutter af hendes aske. men fuck..... ja nu hyler jeg igen, for den kommer den dag og jeg frygter den helt vildt.


Kommentér på:
At miste sin hund

Annonce