{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Om at miste sin hund
  • #1   9. jan 2014 Fik en klump i halsen, savner stadigvæk min rotte hvilket jeg tror jeg altid vil, hun var helt speciel, vi var "hinandens bjerg".....

• #2   9. jan 2014 http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/521002 Jeg har lige slettet "m." i linket, så er det normalt format smiley

Jeg har haft det på samme måde med Sylle, hun var helt speciel.

• #3   9. jan 2014 Ja tak - det virker lidt bedre med dit link...........

• #5   9. jan 2014 Næ, men det skal man nok være hunde menneske for at forstå....
    Øv da osse det var tid for ham smiley *Krammer*

• #6   9. jan 2014 Da jeg var til dyrlæge med Tasja for at hun skulle undersøges, kom der en mand med en labrador, han afleverede den bare og gik. Det var ikke hans. jeg spurgte om jeg måtte gå ind til den. Min dyrlæge var lidt tænksom og lod mig. Den stakkels hund var så skrækslagen, den sked og tissede og lagde sig på mit skød. jeg græd bare ved tanken om den. Da jeg så måtte sige farvel til Tasja græd jeg og var så ked af det. Jeg havde dårligt nok skabt et bånd til hende.

Den dag jeg skal sige farvel til Bamse, bliver en af de sværeste i mit liv. Han er min soulmate. Ved ikke om jeg nogensiden finder det i en hund igen.

• #8   9. jan 2014 Jeg har det på helt samme måde.. Jeg kan heller ikke, at folk skal røre ved Alvin's ting.. Kan dårligt have, at de sidder i den seng jeg købte til ham..
    Har pakket de fleste af hans ting ned, ellers ville jeg blive skør, af at "have ham her" uden han var her....

Jeg savner ham hver dag... Rørende artikel der kommer tæt på...!

• #10   9. jan 2014 Frank er i det hele taget et ualmindeligt sympatisk menneske og det her er bare endnu et positivt indspark fra ham.

• #11   9. jan 2014 Kender du ham privat? så kan du jo lægge øre til smiley

• #12   9. jan 2014 Vi har mødtes nogle gange over hunderelaterede ting, men jeg bor ikke lige i nabolaget, ellers havde det været oplagt.

• #14   9. jan 2014 Øv da osse....

Varkhond, slip tanken! for ja den er ikke rar, men bedre kun at nyde dem imens de er her, sorgen skal nok komme på et tidspunkt, men helst ikke imens de er i live da.

• #15   9. jan 2014 Han har da så evig ret den mand... Jeg savner stadig en malteser fyr som blev aflivet for en 20 år siden pga kræft. Han var min ven i teenage årene, min faste lytter og hold da helt kæft jeg elskede ham.

Det samme har jeg med min elskede belgier fyr, som blev aflivet for 3 år siden. Kan stadig ikke læse hans profil på Heg uden at tude.. Hans fine grime hænger stadig på samme sted, som jeg hængte den den dag han blev aflivet. Ingen får nogenside lov til at bruge den.

• #16   9. jan 2014 simpelthen så rammende smiley
    og ja, man skal nok være dyre/hundemenneske for helt at forstå det.
    Jeg har også dage, hvor jeg fælder et par tårer over mistede hundevenner gennem min tid, nogle meget, andre mindre.
    den dag man ikke føler sorg over det, så skal man måske findet noget andet at gå op i.
    Varkhond; Lad være med at frygt fremtiden og døden, man bliver skør af det!
    Jeg er først nu, ved at slippe frygten med den Irske hyphest, har aldrig været så pyldret omkring en hund før, og frygter han skvatter og brækker benene, falder om af hjerteslag eller får mavedrejning.. det var/er frygteligt! jeg er blevet meget bedre, og ved egentlig ikke hvorfor han har voldt mig så mange bekymringer.
    vi skal leve livet, og tage en dag ad gangen.

• #17   28. jan 2014 Gud. Nu sidder jeg helt med tåre i øjnene igen. smiley Mistede min hund for 2 dage siden. smiley Min trofaste følgeven. smiley Han døde som 5 årig, bare pga en dum sygdom. smiley Han fortjente mindst 5 år mere. smiley Hvil i fred Cent. smiley ;( smiley

Kommentér på:
Om at miste sin hund

Annonce