{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Intet at miste.------ {{forumTopicSubject}}

Så et interessant inlæg i tv lorry tror jeg, om de børnn som nu volder samfundet så store problemer.
Det gik bl. a. på at disse børn og unge, somt deres forældre intet havde at miste i det danske samfund. Det var der for de opførte sig som de gjorde.
Denne sætning hørte je for mange år siden, og har siden tænkt på om det var dejligt at kunne gøre alt hvad jeg havde lyst til at gøre----- Uden at tænke på de konsekvenser det ville have for der var ikke nogen konsekvenser for mig som ville betyde at jeg mistede noget---
Det det som lige præcist holder de fleste mennesker tilbage, når de for lyst til at gøre noget som er ulovligt.......
Vi har en masse at miste.... Så som arbejde famlilie---------status i samfund og en masse andre ting--
ÅRØV AT FORESTILLE JER HVIS ER VAR DER HENNE AT I INTET HAVDE AT MISTE, FOR I HAVDE INGEN TING......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intet at miste.------
  • #1   19. feb 2008 Man skal ikke være bange for folk som intet har at miste - man skal istedet give dem noget at miste..

  • #2   19. feb 2008 Det ville være trist. Men de HAR jo faktisk noget at miste, hvadendten det så er jobs, kontanthjælpen, muligheden for en ordentlig uddannelse (en plet på straffeattesten kan jo betyde intet job) osv

  • #3   19. feb 2008 Det er da helt klart sørgeligt at der blir set sådan på det, at man ingenting har at miste.....
    Det kan på ingen måde være rart at have det sådan....

    Men HVORFOR skal VI miste vores skoler, biler og hvad de ellers brænder af, "bare" fordi de ikke har noget at miste..... Jeg kan ikke se at den grund skulle give dem ret til de de gør... ikke på nogen som helst måde.


  • #4   19. feb 2008 Og hvis de syntes vores land er svært at leve i, integrationen er dårlig og racismen er stor..... så skal de da ikke tro at det blir nemmere af at gøre det de har gang i nu.... tværtimod tror jeg at der er flere der vil blive racister, nu de er begyndt at ødelægge vores land.....

  • #5   19. feb 2008 Undskyld tastefejl.
    Jeg mener så at de intet har at miste, og har selv arbejdet med mennesker i 19 år som intet havde at miste.. Det kræver at I virkelig prøver at tænke, at alt det som vi har, ja det har de ikke og der for er der ikke noget for dem at miste---
    De har lavet deres egen supkultur. og det er dens reglsæt som sætter rammen, og det er det sidste de kan miste.
    Hvis man aldrig har prøvet at arbejde med disse udstødte, ja så er det svært at forstå, med mindre man prøver at forestille ig hvordan de har det---- Uden mulighed for uddannelse uden penge uden værdier, og aller mest uden selvværd......


  • #6   19. feb 2008 Jeg billiger slet ikke, og kan ikke have at vi så skal miste skoler,biler mm.
    Men når jeg tænker den tanke at de intet har selv at miste, så bliver jeg lidt bange, for det gør det så utrolig svært at håndtere.
    Så ja jeg mener stadigvæk, at det bedste for dem er at blive sendt tilbage til deres egen kultur.


  • #7   19. feb 2008 Man har jo også selv et ansvar for ens eget liv, jeg synes jo det er forfærdeligt at der er mennesker som spilder et helt liv. Og især i Danmark har man jo alle muligheder for at få et super liv, men det kræver jo at man selv gør en indsats.

  • #8   19. feb 2008 Var det så ikke en ide de begyndte at arbejde mere for at få de værdier de har så ondt i røven over at de ikke har? De har efterhånden lidt for let ved at folde hænderne i skødet, smække en mine på ansigter der udtrykker de værste kvaler, men de kan da ikke tro at de får alt serveret på et sølvfad af dén grund. Det er meget muligt livet ikke er let, men det kræver at de giver dem selv et spark i nosserne og gør noget selv i stedet for at sidde med et tudefjæs.

    De vil ha´ vores respekt ja, men den får de da så sandelig også ved at brænde vores skoler af. Not!


  • #9   19. feb 2008 Det som bekymre mig, det er faktisk at vores samfund ikke pt. er i stand til at håndtere problemerne, de får bare lov til at udvikle sig, fordi vi nærmest står handlingslammet, og ser til, og så snakker pædagogiske tiltag. Det har vi så gjort de sidste mange år----- Så hvad ender det her med----???????

  • #10   19. feb 2008 Jeg har kendskab til arbedsgivere der prøver at hjælpe dem med uddannelse og arbejde, men de gider ikke.
    Det er besværligt at skulle stå op for at passe et job eller en skoleuddannelse, sååå mon ikke de selv har skylden


  • #11   19. feb 2008 Ja.... nu er der jo snak om at forældrene skal betale for de ting deres børn ødelægger...

    Jeg tror ikke på at det vil have nogen virkning overhoved.

    Det eneste jeg tror der kan stoppe den ballade her er... er hvis dem der laver balladen blir udvist fra Danmark, og det skal være lige med det samme, ikke med en år-lang behandlingstid. Der skal ikke være nogen dispentation af nogen art der kan gøre at de får lov at blive, det skal bare være "kontant" afregning.... færdig slut

    Dette skal også gælde dem der er født i DK... de har jo stadig et "hjemland" et sted, og følger dette lands kultur og religion.....


  • #12   19. feb 2008 Nå min vagt starter snart. så slut fra mig. Ha en god dag...

  • #13   19. feb 2008 Ikke at jeg er racistisk.... jeg kender flere med udlændinge både danskfødte og ikke, og det er alle ganske flinke og rare mennesker, som jeg godt kan lide at snakke med.
    Men jeg tollererer bare ikke at nogen ødelægger vores land på denne måde... hvilket jo også et eller andet sted viser at de ikke har get til overs for vores land... og så ser jeg ingen grund ti lat de er her.


  • #14   19. feb 2008 Fæhunden -nemlig!

    Jeg kan på ingen måde se at de intet har at miste. Jeg påstår ikke at de har alt, men det har vi andre sgu heller ikke. Hvis de gad få sig et arbejde/passe deres skole eller hvad de nu laver, så så det jo anderledes ud.
    Hvis ikke jeg arbejdede/tog uddannelse osv så havde jeg heller ingenting.

    Man kan ikke forvente at få tingene foræret.


Kommentér på:
Intet at miste.------

Annonce