Miste sin hund :( {{forumTopicSubject}}
Hej jeg miset min hund marco sidst år :(.. savner ham utrolig meget... han blev kun 3 år. ( en sygdom)... igår kom jeg til at græde da jeg så billeder af ham!, havde lyst til at hive ham ud af billedt og kramme ham i en evighed !! :)... Men han er vææk nu ;(. kun i mit hjerte er han stadig. Igår så min mor at jeg havde grædt, men jeg sagde nej nej og spiste videre. men så sagde hun jo Mia hvad er der galt?.. ingeting så begynte tårene at trille. Jeg løb in på mit værelse. hun kom og vi snakkedd vi igennem og jeg fortalte at jeg ikk turde snakked med hende om det da jeg var bange for at jeg vil gøre hende meget ked af det!.men hun sagde at der altid er plads til at savne og det er helt ok.
Det gjorde mig rigtig glad at jeg ikk er helt gal på den .
Jeg synes det er dejlig at have en mor man kan snakke om ALTING om det hjælper meget!
Har i mistet et dyr ? som i stadig kan fælde tåre for?
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.584
Så du er helt normal
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 289
Hun blev boende hos min mor da jeg flytede hjemmefra. Det var så dejligt at komme på besøg, for hun blev så glad for at se mig.
Hun blev aflivet samme dag, som vi hentede min fars hund, så jeg var der ikke engang.
Derefter blev det meget trist at komme på besøg hos min mor, for der manglede jo noget.
Jeg savner at have en masse billeder af hende. Vi havde ikke digital kamera, så jeg har ikke så mange billeder af hende. Æv..
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 157
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 56 Svar: 103
¤Pernille K - elsker sine 2 bjæfere¤ : får jeg også når jeg skriver om ham ;(.... jeg troed ikk et dyr kunne gøre SÅ ONDT at miste... men defor er min mor en meget stor hjælp Godt nok er jeg snart 15 år men har stadig sogen sidden i mig ....
Mia
marco du tog mit hjerte med, tænker å dagen efter du blev aflivet, kom jeg hjem fra skole . HVAD ingen sød Marco som tog glad imod mig ??.... Fuck hvor jeg grad da jeg trådte ind af døren. Du er VÆK ;(
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 2.607
Mia som elsker Marco<3<3 N
Jo Mia du er helt normal.
Min bror ahvde en schæferhvalp ( man kan se den på Fies hjemmeside ) der døde d.3/10 som følge af et fald.Han er ellers en sej gut, men også han græd meget..Og jeg ved at han stadig savner ham og vil gøre det længe endnu.
Min mor havde schæfere da vi var yngre ,den ene døde for ca 10 år siden,ham savner vi alle stadig.
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 56 Svar: 103
DEN DEJLIGE HUND.. haha :)<3<3
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Det er helt normalt...og det er virkelig sundt, at vise sin sorg.. En ting er sikkert, man skal ikke gå og gemme den for andre...så godt, at du fik talt med din mor...det kan hjælpe lidt...
Det værste der findes, er at miste....det gør så ondt...bare viden om, at man aldrig skal se sin kære mere...gør så uendeligt ondt... :o(
Jeg føler virkelig med dig... jeg mistede selv min dejlige kat...savner ham ufatteligt meget... han blev 9 år dagen efter, at han blev aflivet...min stakkels Quentin fik lungekræft... :o(
Fat mod søde....vi ser møder vores kære kæledyr igen...når vi krydser regnbuehimmelen...
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 222
Det er måske lidt underligt, men mit hamster betød en hel
del for mig! Det var en dag hvor jeg kom hjem fra skole, &
jeg skulle lige til at give ham mad, men som altid kalder jeg
også kommer han frem fra sit lille hus. men næ nej, jeg
begyndte at blive lidt bekymret da der var gået lidt tid, så
jeg åbnede hans lille hus, og tog ham op til mig.. men han
lå bare flad på min hånd. det var så hårdt at se ham ligge
på min hånd død. jeg græd og græd, men alle dør jo en
dag, og det er hårdt. gid jeg levede hele mit liv med oskar!
Men har virkelig ondt af dig, jeg forstår dig og støtter dig.
et hamster har lille krop - men stort hjerte. Rip
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 493
Du er ikke alene!
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
Bare sidde og skrive det her løber tårerne
Som alle de andre siger, du er ikke alene
Miste sin hund :(