{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Miste sin hund :( {{forumTopicSubject}}

Hej jeg miset min hund marco sidst år :(.. savner ham utrolig meget... han blev kun 3 år. ( en sygdom)... igår kom jeg til at græde da jeg så billeder af ham!, havde lyst til at hive ham ud af billedt og kramme ham i en evighed !! :)... Men han er vææk nu ;(. kun i mit hjerte er han stadig. Igår så min mor at jeg havde grædt, men jeg sagde nej nej og spiste videre. men så sagde hun jo Mia hvad er der galt?.. ingeting så begynte tårene at trille. Jeg løb in på mit værelse. hun kom og vi snakkedd vi igennem og jeg fortalte at jeg ikk turde snakked med hende om det da jeg var bange for at jeg vil gøre hende meget ked af det!.men hun sagde at der altid er plads til at savne og det er helt ok.

Det gjorde mig rigtig glad at jeg ikk er helt gal på den .
Jeg synes det er dejlig at have en mor man kan snakke om ALTING om det hjælper meget!

Har i mistet et dyr ? som i stadig kan fælde tåre for? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Miste sin hund :(
  • #1   12. okt 2007 det er altid svært at sige farvel til et kæledyr. Personligt har jeg ikke nogle kæledyr der er døde idenfor de sidste mange år så jeg kan ikke græde over dem jeg har haft som barn. Men jeg vil garantere dig for at jeg græder snot den dag mine hunde skal herfra. de betyder alt for mig.

• #2   12. okt 2007 For 7-8 år siden måtte mine forældre aflive deres gamle springer spaniel Zenton. Idag kan jeg tænke tilbage på ham, uden at blive ked af det, men der gik faktisk en del år før jeg kunne det.

Så du er helt normal

• #4   12. okt 2007 Jeg kan stadig græde over min gravhund.

Hun blev boende hos min mor da jeg flytede hjemmefra. Det var så dejligt at komme på besøg, for hun blev så glad for at se mig.
    Hun blev aflivet samme dag, som vi hentede min fars hund, så jeg var der ikke engang.
    Derefter blev det meget trist at komme på besøg hos min mor, for der manglede jo noget.

Jeg savner at have en masse billeder af hende. Vi havde ikke digital kamera, så jeg har ikke så mange billeder af hende. Æv..

• #5   12. okt 2007 Kan få tåre i øjnene bare af at tænke på at hun (min hund ) en dag ikke er her mere smiley

• #6   12. okt 2007 Jeg græder stadig over min gravhund, Rufus som blev aflivet d. 11/11-2006 . Du er helt normal.

• #7   12. okt 2007
    ¤Pernille K - elsker sine 2 bjæfere¤ : får jeg også når jeg skriver om ham ;(.... jeg troed ikk et dyr kunne gøre SÅ ONDT at miste... men defor er min mor en meget stor hjælp Godt nok er jeg snart 15 år men har stadig sogen sidden i mig ....

Mia

marco du tog mit hjerte med, tænker å dagen efter du blev aflivet, kom jeg hjem fra skole . HVAD ingen sød Marco som tog glad imod mig ??.... Fuck hvor jeg grad da jeg trådte ind af døren. Du er VÆK ;(

• #9   12. okt 2007
    Mia som elsker Marco<3<3 N

Jo Mia du er helt normal.
    Min bror ahvde en schæferhvalp ( man kan se den på Fies hjemmeside ) der døde d.3/10 som følge af et fald.Han er ellers en sej gut, men også han græd meget..Og jeg ved at han stadig savner ham og vil gøre det længe endnu.

Min mor havde schæfere da vi var yngre ,den ene døde for ca 10 år siden,ham savner vi alle stadig.

• #10   12. okt 2007 Pernille: jo det havde vi skam ;)... dejlige ture ved stranden- i skoven. Og putte foran brændeovnen eller i séngen. Marco passed altid på mig !!!.. gør han stadig... smiley

DEN DEJLIGE HUND.. haha :)<3<3

• #11   12. okt 2007 Mia--->>>

Det er helt normalt...og det er virkelig sundt, at vise sin sorg.. En ting er sikkert, man skal ikke gå og gemme den for andre...så godt, at du fik talt med din mor...det kan hjælpe lidt...

Det værste der findes, er at miste....det gør så ondt...bare viden om, at man aldrig skal se sin kære mere...gør så uendeligt ondt... :o(

Jeg føler virkelig med dig... jeg mistede selv min dejlige kat...savner ham ufatteligt meget... han blev 9 år dagen efter, at han blev aflivet...min stakkels Quentin fik lungekræft... :o(

Fat mod søde....vi ser møder vores kære kæledyr igen...når vi krydser regnbuehimmelen...

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

• #12   12. okt 2007 Jeg har aldrig mistet en hund, men har mistet et hamster.
    Det er måske lidt underligt, men mit hamster betød en hel
    del for mig! Det var en dag hvor jeg kom hjem fra skole, &
    jeg skulle lige til at give ham mad, men som altid kalder jeg
    også kommer han frem fra sit lille hus. men næ nej, jeg
    begyndte at blive lidt bekymret da der var gået lidt tid, så
    jeg åbnede hans lille hus, og tog ham op til mig.. men han
    lå bare flad på min hånd. det var så hårdt at se ham ligge
    på min hånd død. jeg græd og græd, men alle dør jo en
    dag, og det er hårdt. gid jeg levede hele mit liv med oskar!
    Men har virkelig ondt af dig, jeg forstår dig og støtter dig.
    et hamster har lille krop - men stort hjerte. Rip smiley

• #13   12. okt 2007 Jeg mistede min kære lille ven Taiga lille julaften for snart 3 år siden og tuder endnu en gang i mellem når jeg tænker på ham. Særlig når jeg hører om andre her inde på Hundegalleriet, som har mistet eller aflivet deres lille ven bliver jeg ked af det, for jeg ved, hvor ondt det gør. Min personlige tro er at Taiga og jeg skal ses igen en gang, uden den tro, tror jeg at jeg ville gå helt i stykker indvendig. Jeg fik en ny hund kort tid efter at Taiga blev aflivet og er rigtig glad for hende. Nogen gange er det næsten ikke til at tro, at jeg har haft en anden hund før hende. Men af og til kan jeg som sagt føle en sorg i mit hjerte og fælde tårer (som jeg gør nu) over tabet af Taiga, som var mig sådan en god ven.

Du er ikke alene!

• #14   12. okt 2007 Der skal være plads til at sørge over sin bedste ven der ikke er mere. Jeg mistede min hønsehund for 6½ år siden, og mistede min jack russell i juni måned i år. Hønsehunden blev 10 år, men min jack russell blev knap 5 år, og du kan tro jeg savner dem begge utrolig meget. Jeg kan næsten ikke tale om nogen af dem uden at græde.
    Bare sidde og skrive det her løber tårerne
    Som alle de andre siger, du er ikke alene

Kommentér på:
Miste sin hund :(

Annonce