Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår er ens hund udvokset i højden
  • #1   28. dec 2019 Det afhænger en del af racen. De fleste racer vil være færdige med at sætte højde som 12 måneders. Men mange racer vil givet vis også være færdige som 7 måneders. Eller I hvert fald højest sætte 1-2 cm. Ekstra.

• #2   28. dec 2019 Min schæfer var lille bitte og fin, da hun var 12 måneder. Hun var vel færdig i højden omkring halvandet år, og færdig i bredden omkring et år senere.

Den lille var færdig i højden omkring 7-8 måneder, men hun er også kun 30 cm høj smiley

• #3   28. dec 2019 Mine Boston og min sheltie var omkring de 7 mdr da deres højde var fastlagt ca. min amerikanske bulldog var over 1 år før hun var færdig i højden og fylde var hun 3 år før hun havde sat sig det samme gælder for fylde af mine Boston hanner.

• #4   28. dec 2019 De fleste hunde bliver ikke meget højere efter 6-7 mdr, brede er først færdig noget senere op til 2-3 år hos nogle racer smiley

• #6   28. dec 2019 De fleste af mine whippets er ikke vokset mere i højden efter de 8 måneder, enkelte har dog lagt et par cm. til derefter indtil de var omkring 1½.

Bredde og muskulatur er først helt færdigudviklet i 3-års alderen, enkelte hanner først når de er omkring de 5.

Første løbetid hos tæverne fra 6-24 måneder, mest typisk omkring de 12-18 måneder.

• #7   28. dec 2019 Ja okay tak ;)??

• #8   28. dec 2019 Jeg tror da, at mange store hunde vokser en hel del i højden også efter de 6-7 mdr. Alle mine har gjort det, og hannerne op til 9-10 cm. fra de var 7 mdr.

Jeg regner med, at de har ca. højden når de er omkring et år, men der kan godt komme 1 - 2 cm. mere.

Helt færdig udviklede med både bredde og højde har varieret fra 2 til 4 år.

• #11   28. dec 2019 Sealyerne vokser til første løb. Ca ved 12 mdrs alderen. Airedalene vokser til de er 1,5 år. De er op til 3 år om at få færdig bredde.

• #12   28. dec 2019 Mille (fransk bulldog) voksede nok til 12mdrs alderen i højden men voksede yderligere 5-6cm derefter i længden (har hørt flere sige deres hund generelt ikk vokser i højde og længde efter 1år men det har jeg kun oplevet med alle mine at de altså gør mht længde) også var hun først rigtigt færdig mht fylde/hovedets bredde som 2,5årig.. Hun er dog meget feminin og ikke ret muskuløs..

Kommentér på:
Hvornår er ens hund udvokset i højden

Annonce