{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omega 3-6-9
  • #1   15. jan 2020 Kan du få ham til at æde de store piller?
    Jeg bruger flydende tilskud fra Essential


  • #2   15. jan 2020 Malene, kan jeg sagtens smiley
    Men er produktet ok?


  • #3   15. jan 2020 Med olier ville jeg være obs på renhed og hvor koncentrerede det er pr enhed.
    I princippet hvis det er meget ukoncentreret så vil der være en masse ekstra kalorier fra olien man ikke får gavn af.
    Med en tynd stor hund er det måske ikke så vigtig men en mere rund hund i mindre størrelse kan det betyde en hel del.


  • #4   15. jan 2020 Ha Malene, mine maltesere elsker de store fiskeoliekapsler, de "gnasker" dem smiley
    Fiskeolie er vel fiskeolie, men det er muligt, at sammensætningen burde være anderledes til hunde. Mine hunde elsker dem, men de får kun 1-2 om dagen, og faktisk ikke hver dag. Jeg tror på, at det er et godt tilskud, men jeg mener så heller ikke, at hunde og fodring af hunde er raketvidenskab smiley


  • #5   15. jan 2020 Jeg aner ikke noget om renhed og sammensætning, men mig og Dorit får de små kapsler fra Rema, og de har virkelig god effekt på Dorits pels. Om lidt skal hun over på dem fra Futura, fordi jeg har neglet et stort glas fra mine forældre. Dem nægter jeg selv at tage, fordi jeg bøvser fisk i mange timer efter smiley

    Bella får hampolie fra Urtekram, og nægter at spise fiskeolie smiley

    Med mindre det er til et meget specifikt problem, hvor der skal bruges en bestemt mængde af en eller anden omega, så tænker jeg at det er hip som hap.



  • #6   15. jan 2020 Har man hund med skæg er kapsler den eneste vej efter min mening smiley

    Jeg ville helt klart være mere nervøs ved at give hunden olie fra noget der ikke er godkendt til mennesker end omvendt...


  • #8   15. jan 2020 Olietilskud beregnet til mennesker er underlagt langt strengere kvalitetskontrol end tilskud til hunde, så jeg bruger altid tilskud beregnet til mennesker i de tilfælde hvor det er muligt.

    De der ser fine ud!


  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 247
    #9   15. jan 2020 Hunde 1 stk EyeQ og jeg 2 stk smiley

Kommentér på:
Omega 3-6-9

Annonce