{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Jeg har brug for... {{forumTopicSubject}}

et godt råd.

Vi havde engang 2 dejlige katte. Men det var inden Yatzy kom til. Hun har været meget efter dem begge. Jeg ved ikke om hun har haft "rigtigt" fat i dem, men de har i hvert fald skreget højt. Hun er utrolig ivrig og jerner efter dem, så snart de viser sig. Jeg er glad for Yatzy, men savner min katte UTROLIG meget. De er nu stukket af, men viser sig en sjælden gang i haven, men får hurtigt fart på, nå hunden kommer frem.

Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg kan (hvis det kan lade gøre...) lære hende at det må hun ikke??

Det gør ondt i mit hjerte at misserne skal forvises fra hus og hjem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har brug for...
  • #1   23. maj 2005 Det er måske bare instinktivt??!

  • #2   23. maj 2005 Begge mine hunde har lært at elske vores kat, men naboens den skal dø...
    Jeg har bare skældt mine hunde ud når de løb efter den, på den måde har de lært at katten altså også skal være her.


  • #3   23. maj 2005 Tak Susanne, jeg har forsøgt at lappe hende over snuden, men det er hun helt kold overfor. Men ja, jeg må blive ved med at prøve...

  • #4   23. maj 2005 Apropos "naboen kat"... Jeg har en skæg historie... Vi har hundelem, og den stod åben. Vi lå og sov og det var bældmørkt. Pludselig fór Yatzy op og drønede hen mod væggen. Der var en kat!! Først troede jeg at det var en af vores egne, men nej... Det var naboens! Katten hoppede op og ned ad væggene og hunden hoppede after. Kort efter lykkedes det for katten at slippe ud af soveværelset (som ligger på 1.sal) og løbe nedenunder. Men i stedet for at løbe ud gennem lemmen, løb den ned i et hjørne i kælderen og gemte sig bag vasketøjskurven. Vi fik manøvreret Yatzy væk og forsøgte at få katte ud, men den skreg og væsede ad os, og da vi tidligere havde haft en ubehagelig oplevelse med en kat der skamrev Martin, som endte på skadestuen, turde vi ikke gøre mere. Vi blev enige om at gå i seng igen, lukke hunden inde hos os, og så ville katten sikkert være stukket af næste morgen, men nej. Jeg skulle selvfølgelig lige ned og se om den stadig var der. Og jo... Den lå ganske mageligt i en dynge vasketøj og hyggede sig. Den var lidt mere snaksagelig der og jeg bar den ud. Jo, besøg midt m natten... Hehe...

  • #5   23. maj 2005 Daisy lærte fra start af at katten var god. nu ligger de i samme kurv og sover sammen :o) det eneste man kan gøre i din situation er at sige NEJ hver gang din hund knurrer af kattene. prøv at få kattene ind og så hold dem inde i et par uger så de kan vænne sig til hinanden og ros hunden til skyerne hver gang den ikke knurrer af dem og skæld ud hver gang den er efter dem.
    ellers ved jeg ikke hvad man kan gøre


Kommentér på:
Jeg har brug for...

Annonce