{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Problem med hunden {{forumTopicSubject}}

Jeg har den skønneste, flotteste labrador på godt omkring et år. den er købt på en gård, hvor den gik ien lille indhegning i en stald, med de andre hvalpe.
mit problem er at den ligepludselig kan finde på at knurre og bide, selvom den måske lige var rigtig glad. eller hvia man går hen til den og klapper eller kæler for den, kan den også bliver sur, når vi har gæster bliver jeg altid nødt til at forklare at sådan må man og man må ikke røre ved den når den ligger der og der.
det er træls.
er der nogen der har prøvet noget lignende, eller ved hvordan man vænner den af med det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med hunden
  • #1   15. jul 2007 mange tak for dit råd! det vil jeg prøve, eller os vil min mor og far gøre det.
    jeg kunne ikke forestille mig hun er blevet slået ved tidl. ejer. men det kan self. ikke udelukkes, men de havde andre hunde som var meget søde der hvor hun kom fra.
    mange tak for rådet smiley

• #2   15. jul 2007 jeg har lige prøvet at gøre det. og der knurrede den ikke. smiley

Kommentér på:
Problem med hunden

Annonce