{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

hvalpefoder til voksne hunde {{forumTopicSubject}}

Sad lige og læste et andet indlæg om ikke at give sin voksne hund hvalpefoder....

-Kom til at tænke på, om der er stor forskel på foder til hvalpe og foder til aktive hunde - tænker at der må være mere fedt og mere næringsgøgl i begge dele frem for alm. foder, eller hvad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpefoder til voksne hunde
  • #1   16. jul 2007 man giver da hvalpefoder til drægtige tæver og diegivende tæver,jeg tror kun det er godt for hundene.jeg bruger det også til mine voksne perserkatte,altså killingefoder,det er kun godt,men de kan blive fede af det,hvis de er til den side,ellers er det kun godt,alle mine katte får det,når en er drægtig,da jeg ikke kan fodre dem forskelligt

  • #2   16. jul 2007 Hmmm...

    Mine forældres dsg´er som er tynd, MEGET aktiv og MEGET kræsen, spiser nemlig af og til hvalpefoder. Der er ikke meget foder han kan li´ - om det så er det dyre, billige, dårlige eller gode... ej heller foder til aktive hunde (ikke fordi alle mærker er afprøvet endnu)... Men hvalpefoder plejer at glide ned uden problemer - og kunne nemlig forestille mig, at det faktisk var ret sundt for ham - med lidt ekstra fedt og næring!!! (??)


  • #3   16. jul 2007 Har hørt at hvalpefoder skulle være godt for knoglerne. Plus godt for diegivende tæver.

  • #4   16. jul 2007 Det er <b>ikke</b> godt at fodre en voksen hund med hvalpefoder, hvis den er sund og rask.

    En drægtig eller diegivende tæve skal naturligvis have hvalpefoder, da hun jo naturligvis har et megget større energibehov.


  • #5   16. jul 2007 Lise © -> Man KAN give en diegivende tæve hvalpefoder, men det er ingen selvfølge at hun skal have det, da der findes foder til netop diegivende hunde!


  • #6   16. jul 2007 Vanessa: Selvfølgelig er fodret udarbejdet, så det passer til den type hund der står på det. Men der sker altså ingenting ved at give en voksen hund hvalpefoder. Og da slet ikke når dyrlægen siger god for det.

  • #7   16. jul 2007 Lise; Nej, det syntes jeg jo jeg kunne læse udfra det indlæg du også skrev i, omkring "små foderpiller"....

    Men ER hvalpefoder og foder til aktive hunde ikke nogenlunde det samme mon?? -når nu den lille hund ikke rører andet foder??? - Og det er ikke sådan at forstå at den udelukkende lever af det - men af og til får det, når der er gået mange dage, hvor den ikke har spist!!

    -Kunne i øvrigt heller ikke drømme om at give min egen hvalpefoder, når hun er udvokset- Hun ser ud som om hun får det hun har brug for på alm. foder...


  • #8   16. jul 2007 vanessa L -> Ja det vil jeg også tro er det værste... Og at de får flere vitaminer og mineraler. Men der er jo ikke så meget i at det er direkte skadeligt, for så vil man da heller ikke give sin hvalp det


Kommentér på:
hvalpefoder til voksne hunde

Annonce