{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bullerbox
  • #2   14. mar 2020 Vi betaler ikke vores smiley så det er nemt nok at svare på smiley

    JA!

    (ej jeg synes faktisk vores er ganske gode smiley )


  • #4   14. mar 2020 Sofia A, han er allerede på ene timer ved en hundetræner pga han skal have ekstra hjælp efter han blev skambidt.
    Ringtræning er også ene timer smiley . Så tænkte bare, at hvis det var pengene værd - så ville jeg prøve at bestille til ham. Han er dog ikke altædende, han er kræsen


  • #5   14. mar 2020 Tja, jeg vil sige nej - men jeg har også en hund der er kræsen i både godbidder og legetøj smiley

  • #6   14. mar 2020 Jeg forstår slet ikke ideen med de bokse og ville aldrig bruge penge på dem.
    Jeg vil meget hellere bruge pengene på legetøj og guffer jeg ved hvad er.


  • #7   14. mar 2020 Mine hunde ville ikke få noget ud af de bokse. Den ene har allergi, den anden er virkelig kræsen, og de er lidt sære med legetøj.

    Tilgengæld ELSKER de at få pakker fra zooplus. Jeg sørger altid for at der er noget snoller til dem, som de kan få imens vi åbner og pakker ud, og de er ved at dø af spænding hver gang smiley

    Jeg tager dem også med i dyrehandler. Jeg vælger tidspunkter hvor jeg ved der ikke er så mange andre, for de gider ikke nødvendigvis fremmede hunde. Men de hygger sig med at gå og snuse til ting, og måske også finde noget spændende legetøj eller nogle hapsere smiley

    Og så får de selvfølgelig altid en bamse, når jeg har været i Ikea. Og ve, at jeg glemmer en bamse smiley

    Jeg tænker at pengene er brugt bedre på andre måder. Kig forbi thedoghouse.dk, og køb en masse af deres tyggedimser. Så er jeg sikker på at du vælger der, frem for en boks smiley


  • #8   14. mar 2020 Vi er i Maxi Zoo eller PetWorld - hver måned hvor han må vælge nogen hapsere. Denne måned har han dog fået 13 bamser (han er meget glad for bamser) en ny seng osv. Men jeg har været svag pga hvad der skete med ham denne måned, så jeg er undskyldt. smiley

    Vil forsøge at tjekke den hjemmeside der ud. Zooplus pakker har jeg aldrig hørt om, er det samme princip som bullerbox bare bedre eller hvordan? For har kun haft købt foder fra zooplus før - indtil jeg skiftede til Orijen, det har de desværre ikke på zooplus.

    Ikea’s bamser er også geniale, især deres små mus - der tygger Arno deres haler som det er spagetti. smiley så hele halen suges i munden også ud igen, sådan bliver han ved.


  • #9   14. mar 2020 Nej nej, på zooplus køber jeg bare vådfoder og snask. Og meget af det smiley

    Men de har mange sjove ting i små pakker, så i stedet for at jeg får en færdigpakket boks, hvor den ene ikke kan lide det og den anden ikke kan tåle det, så blander jeg selv lidt snoller til dem smiley


  • #10   14. mar 2020 Må lige prøve at tjekke det ud. smiley fordi føler heller ikke jeg kan være bekendt at skrive til en Bullerbox “han kan KUN lide bløde godbidder, ikke de kedelige hjerteformet osv. Og han kan kun lide bamser” smiley

  • #11   14. mar 2020 Man kommer altså også ret langt for pengene hos zooplus, der kan vi også godt lide at købe div. ting fra smiley

  • #12   15. mar 2020 Mille ville ikke gide sådan en kasse.. Og jeg er også alt for selektiv i forhold til hvad hun får af snacks/godbidder! Så hellere finde gode mærker med ordentligt indhold som jeg VED hun gider og som er af super kvalitet...

    Handler Meget på www.vimedpoter.dk - de har virkelig gode kvalitets produkter og indholdet af tingene betyder meget for mig både fordi Mille har allergi men også fordi jeg gerne vil gi hende det bedste uden alt muligt skrammel i og kød i ordentlig kvalitet! Der findes godt nok meget skrammel.. Hun gider slet ikk de tyggeting fra zooplus længere efter hun har fået mærker som fresco, Escapure, the innocent hound (dog en anden hjemmeside), raw for paw (fryse tørret godbidder), ziwi peak (godbidder/foder af ypperste kvalitet), Peppers choice (mærke) og soopa (vegabilske tørrede ting) bla.. Deres okse energistænger på www.vimedpoter.dk er de bedste jeg nogensinde har fået og de dufter SÅ kraftigt i forhold til andre og de er bare af super kvalitet plus der er længere tyggetid i sådan en end feks fra zooplus for Mille... Handler ofte på disse sider udover den nævnte:

    Www.Hooked4pets.dk
    Www.thedoghouse.dk
    www.canisvitae.dk
    Www.hundeparadiset.dk
    Www.shopturhunden.dk/
    Www.hundehjertet.dk

    The innocent hound køber jeg her

    https://www.luksushund.dk/shop/the-innocent-hound-62c1.html

    Og fresco her billigere end alle andre steder (VIRKELIG godt mærke som er fri for ALT der kan være skadeligt/uhensigtsmæssigt)

    https://www.chrisco.dk/catalogsearch/result/?q=Fresco

    Men bruger mest vimedpoter.dk til godbidder og tyggeting da jeg der kan få flest af mine yndlings mærker/ting samme sted..


  • #13   15. mar 2020 Bruger også nogle enkelte gange denne

    https://anfleks.dk/

    Men efterhånden ved jeg hvilke slags ting og mærker hun kan li så jeg søger meget ofte på Google efter de ting og ser hvor de fåes (kigger også pris da der er store forskelle).. Men de nævnte sider har fine udvalg af spændende ting ihvertfald smiley


  • #14   15. mar 2020 Vi har gjort det er par gange eller feks købt overraskelsespakker osv. det er mere for morens skyld. Hundene kan faktisk bedre lide de ting jeg vælger ud til dem. Og så vil jeg hellere købe et stykke kvalitet end en masse revel i en boks.

  • #15   15. mar 2020 det er ikke pengene værd . både for hund og kat. boksen nej. slet ikke
    jeg blev meget skuffet over den til katten. og den var slet ikke pengene værd overhovedet ik smiley


  • #16   15. mar 2020 #7 Jeg elsker, når du beskriver at hundene hjælper med at pakke pakkerne ud. Det gør mine også, Sissi er helt oppe og ringe, når der kommer en papkasse, for den må bestemt være til hende, og så ved hun, at der er godbidder i. Hun elsker det, og får også de 2 andre med. Nu skal der så heller ikke så meget til, for at Sissi synes det er sjovt, et indkøbsnet er også altid godt, for der er næsten altid gulerødder i.
    Sissi elsker også Pet Word og lignende. , men der skal man så holde godt øje med hende, for selv en lille malteser kan klatre op på hylderne, hvor de gode ting er gemt (det får hun så ikke lov til).


  • #17   15. mar 2020 Og hvis man så har glemt at bestille en snack til hunden i en pakke med f.eks. bare en sele, så er det rart med de webshops der altid lige sender en gratis snack med smiley

  • #18   15. mar 2020 Jeg har fået Bullerboxen engang, men ikke længere, for der var ganske enkelt ingen interesse for pakken smiley Det er meget mere spændende, når jeg har været i Maxi Zoo og vælge legetøj eller guffer.

  • #19   15. mar 2020 Jeg synes de er fine. Vi har lige bestilt til vores i 6 mdr smiley mest for lige at prøve det og fordi vi dårlige til at huske at købe legetøj selv xD

Kommentér på:
Bullerbox

Annonce