{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Roden til problemer
  • john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 163 Hunde: 3 Emner: 26 Svar: 4.622
    #1   17. mar Her findes roden
    https://youtu.be/mOpG-cWtphI

• #2   17. mar #1 puha ja smiley

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 7 Følgere: 10 Emner: 38 Svar: 2.737
    #3   17. mar Sådan en omgang Veganer bla bla.

Der må kunne findes en milliard bedre kilder til årsagen. smiley

• #4   17. mar Martin - Der er ret mange sygdomme der stammer fra kød industrien og generelt fra dyr.
    Det er også generelt noget der står højt på WHO sundheds risikoer.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#5   17. mar Ja, virus kommer i mange former og fra mange ting.

Indblandingen af veganer fanatisme og forsøg på at ligne noget faktuelt er lige så uheldigt synes jeg.

• #6   17. mar Selvfølgelig havde det været bedre fra en uvildig. Men det han fremfører omkring de sygdommes oprindelse er vel ret faktuelt. Det kræver ikke meget research.

• #7   17. mar https://www.youtube.com/watch?v=YNhP5b9YafM
    Elsker denne her. Folk som studerer epidemier har brugt tid på at studerer wow.

• #8   17. mar Så må vi heller udrydde alle dyr og insekter smiley
    Så vi kan dø af noget andet smiley for dø det skal vi jo alligevel på et tidspunkt alle sammen.
    Det er bare modernatues måde at begrænse befolkningen på den har gjort det før og vil gøre det igen.

• #9   17. mar Jan. Naturligvis man kan ikke regulere det sådan. Men en stor del af de sygdomme vi har i nyere tid, skyldes primært vores måde at holde slagtedyr på. Se videoen, og hvad han fremhæver er sket siden 1975.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#10   17. mar @Johnny.
    I mine øjne taler du sort.

Lidt ligesom at spørge en Schæfer ejer om den bedste naturlige vagt hund. smiley

• #11   17. mar Jeg har set den,men bliver ved med at spise kød da jeg ikke kan fordrage frugt og grønt

• #12   17. mar Hvorfor taler jeg sort? smiley

Den bedste vagthund er naturligvis et BC rotte mutt smiley

• #13   17. mar Jeg har læst noget om det. Og jeg fortsætter med at spise kød med god samvittighed.

Nu spiser vi jo ikke på samme måde som derovre. Og det simpelthen for nemt og for dumt at tro det er fordi vi spiser kød.

Det ville også gøre hvis vi ikke gjorde. Så var det bare med noget andet.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#14   17. mar Johnny.
    Den bedste naturlige vagthund er en Mastiff i mine øjne. Eller nærmest enhver anden Molosser. smiley

Tja, det kan vi jo så debattere hele natten og ingen af os har alligevel et facit.

På samme måde når en veganer, skal fortælle om noget. Der et vi så indspist af vores egne fordomme og fred være med det.

Virussen menes så vidt jeg ved, at stamme fra flagermus. Så vidt jeg ved produceres de ikke på nogen farme i stor Amerikaner stil ej heller i Kina.

Ordvrøvl og en underlig sammenblanding af fakta og fantasi.

Derfor.

• #15   18. mar Nogen af de største dræbere gennem tiden spredes med insekter - just saying. Fx. spredes Malaria med myg og pest sansynligvis via lopper. Covid19 spredes med fly. Det er ganske enkelt vores rejsemønster der har gjort at det ikke bare er forblevet et lille lokalt udbrud, der er døet ud igen. SARS blev også spredt med fly.
    Vi vil ganske enkelt ikke lytte til fornuft; nææææh vi skal da partout rejse på skiferie i et område hvor en alvorlig sygdom husere. Det er den slags der bliver vores endeligt en dag. Ikke at vi spiser kød. Det er vi sådan set designet til og meget tyder på at det var jagt, der adskilte os fra de andre primater.

• #16   18. mar Altså... man er jo altså kommet frem til at smitten er en måned ældre og person 0 bragte den til fødevaremarkedet. Ingen ved, hvor han har fået den...

• #17   18. mar Mette - det var mere hvor sygdommene faktisk kommer fra - dyrene. Og høj densitet og dårlige/uhygiejnisk forhold skaber sygdomme. Både bakterier der bliver resistente pga det absurd høje antibiotika forbrug - særligt i udlandet, men også virusser.
    Selvfølgelig er der nogen problemer der ikke er til at løse - men noget ville jeg mene er smiley

Det er ikke kun noget veganer propaganda ævl. Men også noget FN og WHO har fokus på som en stor sundhedsrisiko.

• Radar
    Radar Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 10 Emner: 27 Svar: 2.631
    #18   18. mar Jeg har ikke set de videoer, der linkes til, ej heller har jeg forstand på, hvad covid 19 og andet skab har rod i. Men jeg tror, at om det så blev fremlagt 99,9 % sikkert bevis for, at det stammede fra kødindustrien, så skulle der nok alligevel være et hylekor, der råbte op om veganerfanatisme.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#19   19. mar @Radar
    Det ville egenligt være fantastisk hvis det skete.

Så kunne veganere prøve hvad normale mennesker oplever fra deres side hele tiden.

Fanatisme er noget rod uanset retning.

• Holly
    Holly Online Tilmeldt:
    feb 2018

Følgere: 56 Emner: 2 Svar: 1.616
    #20   19. mar Corona stammer fra uhumske kinesere der æder alle mulige mærkelige ting og er fuldstændigt ligeglade med hygiejne.

• #21   21. mar Corona er ikke særlig udbredt i Indien pga de ikke flyver så meget, men de bliver også ramt på et tidspunkt.
    Ja, corona kommer med fly og bil.

Kommentér på:
Roden til problemer

x