{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roden til problemer
  • #2   17. mar 2020 #1 puha ja smiley


  • #3   17. mar 2020 Sådan en omgang Veganer bla bla.

    Der må kunne findes en milliard bedre kilder til årsagen. smiley


  • #4   17. mar 2020 Martin - Der er ret mange sygdomme der stammer fra kød industrien og generelt fra dyr.
    Det er også generelt noget der står højt på WHO sundheds risikoer.


  • #5   17. mar 2020 Ja, virus kommer i mange former og fra mange ting.

    Indblandingen af veganer fanatisme og forsøg på at ligne noget faktuelt er lige så uheldigt synes jeg.


  • #6   17. mar 2020 Selvfølgelig havde det været bedre fra en uvildig. Men det han fremfører omkring de sygdommes oprindelse er vel ret faktuelt. Det kræver ikke meget research.

  • #7   17. mar 2020 https://www.youtube.com/watch?v=YNhP5b9YafM
    Elsker denne her. Folk som studerer epidemier har brugt tid på at studerer wow.


  • #9   17. mar 2020 Jan. Naturligvis man kan ikke regulere det sådan. Men en stor del af de sygdomme vi har i nyere tid, skyldes primært vores måde at holde slagtedyr på. Se videoen, og hvad han fremhæver er sket siden 1975.

  • #10   17. mar 2020 @Johnny.
    I mine øjne taler du sort.

    Lidt ligesom at spørge en Schæfer ejer om den bedste naturlige vagt hund. smiley


  • #12   17. mar 2020 Hvorfor taler jeg sort? smiley

    Den bedste vagthund er naturligvis et BC rotte mutt smiley


  • #13   17. mar 2020 Jeg har læst noget om det. Og jeg fortsætter med at spise kød med god samvittighed.

    Nu spiser vi jo ikke på samme måde som derovre. Og det simpelthen for nemt og for dumt at tro det er fordi vi spiser kød.

    Det ville også gøre hvis vi ikke gjorde. Så var det bare med noget andet.


  • #14   17. mar 2020 Johnny.
    Den bedste naturlige vagthund er en Mastiff i mine øjne. Eller nærmest enhver anden Molosser. smiley

    Tja, det kan vi jo så debattere hele natten og ingen af os har alligevel et facit.

    På samme måde når en veganer, skal fortælle om noget. Der et vi så indspist af vores egne fordomme og fred være med det.

    Virussen menes så vidt jeg ved, at stamme fra flagermus. Så vidt jeg ved produceres de ikke på nogen farme i stor Amerikaner stil ej heller i Kina.

    Ordvrøvl og en underlig sammenblanding af fakta og fantasi.

    Derfor.


  • #15   18. mar 2020 Nogen af de største dræbere gennem tiden spredes med insekter - just saying. Fx. spredes Malaria med myg og pest sansynligvis via lopper. Covid19 spredes med fly. Det er ganske enkelt vores rejsemønster der har gjort at det ikke bare er forblevet et lille lokalt udbrud, der er døet ud igen. SARS blev også spredt med fly.
    Vi vil ganske enkelt ikke lytte til fornuft; nææææh vi skal da partout rejse på skiferie i et område hvor en alvorlig sygdom husere. Det er den slags der bliver vores endeligt en dag. Ikke at vi spiser kød. Det er vi sådan set designet til og meget tyder på at det var jagt, der adskilte os fra de andre primater.


  • #16   18. mar 2020 Altså... man er jo altså kommet frem til at smitten er en måned ældre og person 0 bragte den til fødevaremarkedet. Ingen ved, hvor han har fået den...

  • #17   18. mar 2020 Mette - det var mere hvor sygdommene faktisk kommer fra - dyrene. Og høj densitet og dårlige/uhygiejnisk forhold skaber sygdomme. Både bakterier der bliver resistente pga det absurd høje antibiotika forbrug - særligt i udlandet, men også virusser.
    Selvfølgelig er der nogen problemer der ikke er til at løse - men noget ville jeg mene er smiley

    Det er ikke kun noget veganer propaganda ævl. Men også noget FN og WHO har fokus på som en stor sundhedsrisiko.


  • #19   19. mar 2020 @Radar
    Det ville egenligt være fantastisk hvis det skete.

    Så kunne veganere prøve hvad normale mennesker oplever fra deres side hele tiden.

    Fanatisme er noget rod uanset retning.


  • #21   21. mar 2020 Corona er ikke særlig udbredt i Indien pga de ikke flyver så meget, men de bliver også ramt på et tidspunkt.
    Ja, corona kommer med fly og bil.


Kommentér på:
Roden til problemer

Annonce