{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Hundesele {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg skal have en ny sele til vores Eddie på 21 uger og jeg har kigget på denne. Se linket nedenfor. Han måler ca. 65cm i brystmål, så han er i slutningen af en medium, som går til 68cm... Large går fra 68-82cm. Hvis jeg bestiller en medium nu, så er han jo vokset ud af den på ingen tid. Ville i ikke bestille en large og så leve med nogle uger, hvor den måske sad lidt løst?

Alternativer er også velkomne smiley

https://cotonshoppen.dk/dog-copenhagen-642/dog-copenhagen-comfort-walk-pro-hundesele-p10768?gclid=CjwKCAjw4KD0BRBUEiwA7MFNTRM8yopE6U5H3t3Lpg4TSxN_Y_JS75P39nYm96lFpK20FcA7gLs3rxoC2rQQAvD_BwE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundesele
  • #2   4. apr 2020 Tak for svar smiley Det gør jeg nok så. Jeg har faktisk kigget på air modellen, men den minder lidt om den han har nu, hvor kontaktfladen mellem sele og hund er meget lille (stropper) og det virker til at irritere ham. Derfor jeg kiggede på Pro selen, hvor der er mere stof eller hvad man skal sige. giver det mening? smiley

  • #3   4. apr 2020 Inden du får den hjem, så passer den næsten - det går jo stærk med dem... smiley Så tag den endeligt i large.
    Hvis du er bange for at han smyger sig ud af selen, så kan du evt. lige sikre med en lille ekstra snor bundet imellem selen og et halsbånd.
    Og godt valg med Pro modellen, den er rigtig behagelig - den vil sikkert passe godt til den lille skønne dreng.


Kommentér på:
Hundesele

Annonce