{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.907 visninger | Oprettet:

Teemo papillon hvalpe tråd :) {{forumTopicSubject}}

Da jeg ved at der sidder flere herinde, der gerne vil følge lille Teemo. Opretter jeg dette emne, nu da status beskederne driller. smiley

Til de der ikke har fulgt med fra start, men som alligevel har lyst, kommer der lige lidt forhistorie.

Vi har længe snakket om at få en hund mere til flokken, og valget var faldet på endnu en Chihuahua og først om lang lang tid. Der skete dog nogle ting i vores liv der gjorde at vi kunne rykke tidsplanen frem. Da jeg så oveni det blev fyret fra mit arbejde og valgte at gå tilbage til skole, blev vi ret hurtigt enige om at tiden var inde til en hvalp smiley

Selvom jeg elsker chihuahua og faktisk havde fundet en opdrætter og skrevet mig op, var der noget i mig der ikke føltes helt rigtigt. Jeg skubbede det fra mig, for jeg ville virkelig gerne have en hvalp fra den opdrætter. Men til sidst indså vi at vi måske i virkeligheden drømte lidt om noget andet denne gang. Og pludselig stod det bare helt klart at det vi ønskede os var en papillon.
Vi skrev til og med opdrættere omkring racen, og til sidst sendte en opdrætter mig videre til en som lige havde fået hvalpe som kunne være interessante for os.
Vi havde ikke travlt med at få en hvalp, men ligeså snart jeg kom i kontakt med Mia, var der ingen tvivl om at det var meant to be. Jeg kan ikke forklare det, men Teemo er bare vores hvalp. Jeg har flere gange snakket med Mia om det i løbet af ugerne, og hun er ligeså overbevist om at det var skæbnen der førte os sammen smiley
Jeg havde skrevet med flere opdrættere med hvalpe inden Mia, og ingen af dem gav mig den følelse som Teemo gjorde på trods af at han kun var få dage gammel.
Og for hver dag og hver uge der går, bliver han bare mere dejlig. Han er en midterhvalp af sind, han er nysgerrig og vil gerne være med i alting, ikke mindst er han et nusse hoved der kommer stormende ved den mindste chance for nus, samtidig er han en meget blid hvalp, han er ikke den største bøllehvalp, og ikke meget frembrusende som hans søster er. Så i bund og grund et rigtig godt match til flokken. Og så elsker han mad smiley

Han har DKK stamtavle og hedder Mi'DiLiva's Don't Stop Believin.
Han er 6 uger nu, og noget så kær.
Vi henter ham hjem d. 30 april, hvor han er 8 uger.

Vi har store planer for fremtiden, men først og fremmest er han familiehund, så alt afhænger af hvordan han udvikler sig og hvad han synes er sjovt. Men jeg håber på at få en rigtig skøn og dygtig træningsmakker og så skal vi prøve noget udstilling. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Teemo papillon hvalpe tråd :)
Kommentér på:
Teemo papillon hvalpe tråd :)

Annonce