Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sterilisation
  • #1   22. jul 2007
    Jeg ønsker heller ikke at få børn, men jeg får da ikke klippet æggestokkende eller fjernet livmoderen af den grund.

Jeg synes man tager en del af dere personlighed og natur fra dem.

Jeg synes selvfølgelig at det er ok hvis det er fordi hunnen lider af sygdomme som ville forbedres ved hjælp af en ster.

• #2   22. jul 2007 Ja, jeg har det lidt på samme måde.. Hvorfor ændre på hunden?

desværre bor vi í en lille by, hvor der er en lang række idioter der lader deres hanhunde strejfe rundt.. Det er blevet politianmeldt adskillige gange, men der sker bare ikke noget..

• #3   22. jul 2007 vi gør det med kattene,ikke ;O)
    jeg syntes det er iorden,istedet for pludselig at stå med en hund som naboens hund har været på.
    hunden er da lige glad og man slipper for løbetider.

• #4   22. jul 2007 Mine ryger også under kniven.........

Og kunne jeg have fået fjernet min motor da jeg var færdig som "avlstæve", så havde jeg da klart fået gjort det !

• #5   22. jul 2007 imod: indgrebet
    For: det kan hindre kræft knuder hvis det gøre inden den kommer i første løb, den blir ikke "falsk" drægtig, ingen løbetid.

Hvis jeg nogensindet sku gøre det ved min kommende hund, ville det være for at forhindre den i at få de forbistrede kræftknuder, som 3 af vores gamle tæver fik. (kræft knuder, mælkeknuder). Og det sku gøres inden den kom i sin første løb, for at forhindre den i at begynde at danne det homon..........

MEN, rasmus blir kastereret imorgen, så jeg tror ikke jeg ville gøre noget ved tæven (når vi får den engang), så længe hun ikke er stresset eller falsk drægtig.....den tid, den bekymring..

• #6   22. jul 2007 jeg er helt enig med Charlotte L, I's hard to be humble...... og ceterus paribus. Vi skal også have vores Mischa sterialiseret, både for at forhindre sygdomme osv. (hvilket min mors hund var ved at dø af i julen, som kunne have været forhindret hvis den havde været sterialiseret) og fordi hun er alt for lille til at få hvalpe...så vil ikke løbe en risiko.

• #7   22. jul 2007 Jeg kan ikke se det er synd for hunden hvis man ikke vil have hvalper, for man slipper for mange problemmer under løbetiden man får ikke alle hanhundene efter sig .

Schæferhunde Ejren

Kommentér på:
sterilisation

Annonce