401 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
sterilisation sterilisation
Min mor overvejer at få Kika steriliseret, da vi aldrig skal have hvalpe.. Vi andre synes at det er en smule synd, men egentlig ved vi ikke så meget om fordele og ulemper..
så, hvad er fordelene og ulemperne ved at få hunden steriliseret?
0 synes godt om
jun 2006
Følger: 49 Følgere: 48 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 751
Jeg ønsker heller ikke at få børn, men jeg får da ikke klippet æggestokkende eller fjernet livmoderen af den grund.
Jeg synes man tager en del af dere personlighed og natur fra dem.
Jeg synes selvfølgelig at det er ok hvis det er fordi hunnen lider af sygdomme som ville forbedres ved hjælp af en ster.
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 59
desværre bor vi í en lille by, hvor der er en lang række idioter der lader deres hanhunde strejfe rundt.. Det er blevet politianmeldt adskillige gange, men der sker bare ikke noget..
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
jeg syntes det er iorden,istedet for pludselig at stå med en hund som naboens hund har været på.
hunden er da lige glad og man slipper for løbetider.
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Og kunne jeg have fået fjernet min motor da jeg var færdig som "avlstæve", så havde jeg da klart fået gjort det !
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
For: det kan hindre kræft knuder hvis det gøre inden den kommer i første løb, den blir ikke "falsk" drægtig, ingen løbetid.
Hvis jeg nogensindet sku gøre det ved min kommende hund, ville det være for at forhindre den i at få de forbistrede kræftknuder, som 3 af vores gamle tæver fik. (kræft knuder, mælkeknuder). Og det sku gøres inden den kom i sin første løb, for at forhindre den i at begynde at danne det homon..........
MEN, rasmus blir kastereret imorgen, så jeg tror ikke jeg ville gøre noget ved tæven (når vi får den engang), så længe hun ikke er stresset eller falsk drægtig.....den tid, den bekymring..
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 55 Svar: 462
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 341
Schæferhunde Ejren
sterilisation