{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

Sig hej til Henning <3 {{forumTopicSubject}}

Igår kom dagen endelig hvor vi skulle hente Henning smiley

Turen hjem fra Hillerød gik så fint, de første 5 minutter skreg han som en stukket gris, men fra det ene sekund til det andet sov han, og så var der der ikke mere resten af turen .
Vi holdt selvfølgelig flere pauser på vej hjem, hvor han kunne komme ud og tisse og få noget at drikke, og han tog bare det hele i stiv pote og fyldt med nysgerighed smiley

Da vi kom hjem skulle Ozzy selvfølgelig luftes, og min mand gik med ham, jeg ville så gå op på plænen for enden af blokken med Henning, så han lige kunne snuse lidt til området, men næææh nej han ville dælme med Ozzy på tur og hoppede efter ham som tigerdyret smiley Så vi gik med lidt af turen, og så gik vi hjem og lod Ozzy få resten af turen alene.

Ozzy har taget SÅ godt imod Henning, han er afsindig tålmodig og igen beviser han bare at han er god som dagen er lang. Vi sørger dog for at Henning ikke hopper alt for meget op af ham og er alt for irriterende , for Henning vil MEGET gerne lege med Ozzy. Henning opfører sig som havde han boet her altid, fyldt med nysgerrighed og gåpåmod.

I nat sov Henning fra kl 1 til 6.30 , jeg vågnede hver gang han bevægede sig og tænkte at nu skulle han ud, men nej han skulle bare lige finde et nyt sovested ( f.eks ovenpå mit hoved) , og så sov han videre smiley
Han har haft 2 pølle-uheld indenfor i dag og har lavet sin første omgang i haven også, tænker naboerne må tro jeg er idiot " Døøøøøøktiiii Henning, lavede du lige en lille lort i haven, døøøøøktiiii" smiley Indtil videre ingen tisseuheld overhovedet.
Han har gnasket løs i både en tyrediller, grisetryne , og kaninøre, bidt i ca alt i hjemmet og i mine fingre, tæer og næse ca 1000 gange, styrtet rundt som var han på speed i både haven og indenfor, gnasket i hans dyre fletkurv, prøvet at flænse en sort sæk, og så har vi haft den første ulvetime i dag, HOLY CRAP , ahahaha smiley

Så Henning er bare en helt perfekt normal hvalp med et fantastisk sind, fyldt med gåpåmod og klar på at opleve hele verden . Vi er trætte og jeg kan nu helt sikkert sige at jeg havde glemt HVOR hårdt det er at have hvalp, men nøj hvor er han bare det hele værd og hvor er det fantastisk smiley

Lige et billede fra da han for et par timer siden gik kold efter ulvetimen, sikke artig han kan se ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sig hej til Henning <3
Kommentér på:
Sig hej til Henning <3

Annonce