{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Hundehvalp 8 uger sover hele natten {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg er “ny” hvalpemor, sidst vi fik hvalp var over 9 år siden, og hun var 4 måneder da vi fik hende.

Jeg har lige hentet min hundehvalp, dette har været vores 3. nat. Hun er en rolig lille mops fra en rigtig god opdrætter, der allerede har lagt et godt grundlag for renlighed, hun er allerede ret vant til lydene fra mine 3 børn, hvilket var vigtigt for os. Hun er også vildt tryg i sin rejsetaske, hvor hun selv søger ind for at sove, og er alt i alt dygtig til at falde til ro. Det er bare gået over al forventning. Hun har været oppe og tisse 1-2 gange hver nat, det har selvfølgelig hjulpet at min mand og jeg sover lidt “skævt” af hinanden, så hun er ude og tisse sent.

Men, i nat sov hun igennem. Fra 00:30 hvor min mand luftede hende inden han gik seng og lagde hende ind til mig i rejsetasken. Jeg sover med min hånd inde hos hende, og hun sov til knap 8. Det var selvfølgelig dejligt, og hun skulle dælme tisse og skide da hun vågnede, men jeg bliver alligevel lidt bekymret, for hun er jo kun 8 uger! Og hun er jo lille bitte!

Skal jeg sætte en alarm og tage hende ud midt på natten og evt tilbyde lidt vand?

Hun har det strålende i dag, så jeg er muligvis bekymret uden grund ??


Kommentarer på:  Hundehvalp 8 uger sover hele natten
Kommentér på:
Hundehvalp 8 uger sover hele natten

Annonce