{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til hundehvalp 8 uger
  • #1   18. jul 2009 Hej -

    har du ikke fået foder med fra opdrætter - ??? det foder den er vokset op på !!!

    Det kan godt være en god ide at fortsætte med det foder - og når du så har fundet ud af hvad du vil fodre med, - så lave en langsom tilvænning...

    Tillykke med din nye hvalp... smiler...
    Får selv ny hvalp hjem om en uge og 2 dage - Ju huuuuuuu...


  • Tanja j
    Tanja j Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #2   18. jul 2009 Mange tak smiley

    Jo fik en lille halv plastikpose med det i ..
    Men ved ikk hva det er...
    Lyder godt du også snart skal ha en .. Hihi.. Ogå en Fransk Bulldog eller ?


  • #3   18. jul 2009 Tanja...ja det er ærgeligt at du ik ved hvad det er -

    Kan du evt ringe til dem og spørge... ?? Sådan nogetsom foder er lidt vigtigt i starten - især da et skifte godt i forvejen kan give lidt dårlig mave - så ingen grund til at fremprovokere yderligere med maden - smiler...

    Ellers er der jo rigtig mange gode foder produkter - men kender desværre ikke til den franskes ernæringsbehov... ;O)
    Men en ting,- husk altid at det SKAL være hvalpefoder... vigtigt at du finder et godt kvalitetsfoder...

    Nej - det er en Kinesisk hårløs tæve - jeg har netop været nede og besøge hende for 3. gang idag - og kan næsten ik vente med at kunne hente hende hjem næste gangj eg skal derned... smiler...

    ;O)




  • #4   18. jul 2009 Du skal hører opdrætter hvad de har givet hvalpen - og det skal den forsætte med.
    Man kan ikke skifte foder så brat, da deres små maver skal vænne sig til ny kost.
    Har du ikke fået klarer oplysninger fra opdrætter?


  • #5   18. jul 2009 når opdrætter ikke har givet foder med vil jeg tillade mig at tænke mig at de heller ikke har givet den noget godt foder.....

    der findes foder til bulldogs fra royal canin og det elsker mine bullere...ellers er eukunuba brugt med rigtig god erfaring her på mine malteser bla


  • #6   18. jul 2009 Jeg har næsten også lige fået min lille franske vaps jeg bruger fransk bulldog hvalpe foder fra roial canin..
    startede med det jeg fik med fra opdrættert og gik over på fransk da det er lavet specielt til racen det har en god formsom min bedre kan fange med sin flade mund...


Kommentér på:
Foder til hundehvalp 8 uger

Annonce