{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gurkemeje og hund
  • #1   9. jan 2021 Ved ikke om det hjælper på hund, men på mig havde det ikke effekt.

  • #3   9. jan 2021 Ja søg på Golden paste. Der er en fb-gruppe. Der er vildt mange der bruger det til heste, hunde og ja hvad som helst. Jeg brugte det før i tiden og det havde en effekt. Efter jeg kom i behandling for mit stofskifte, har jeg dog svedt det ud.

  • #4   9. jan 2021 https://www.facebook.com/goldenpastefordogs/

    Tænker der en del info at komme efter her


  • #5   9. jan 2021 Jeg får det. Har fået det 1 måneds tid. Overhovedet ingen effekt.

  • #6   9. jan 2021 De 2 gamle trunter jeg havde fik hypen,hvidløgspulver (3 x i ugen) ingefær og gurkemeje hver dag uden problemer. Derudover fik Nova Blåbær. Jeg så ingen problemer , men så markant mere stivhed om vinteren når de ikke fik det.

  • #7   9. jan 2021 @Mette ... øv håber ellers på mirakler, på egne vegne smiley

  • #8   11. jan 2021 Gurkemeje i sig selv har ikke effekt på ledproblemer. Hunde kan sagtens tåle det, og det er godt til at rense ud for at fjerne hævelser i leddene.

    Min Bertha får et tilskud der hedder Solanum Flex HA, som indeholder gurkemeje. Det er glucosamin og MSM med lidt andre tilsætningsstoffer, der alle er gode for led og optagelse af ledplejeprodukterne. Glucosamin virker på ledbrusken, MSM hjælper på ledbånd og bindevæv, og gurkemejen er udrensende.
    Det virker helt fantastisk.

    Jeg begyndte at give hende det da hun fik "lillesøster" for snart 3 år siden som meget gerne ville lege hele tiden, og jeg syntes Bertha virkede træt i kroppen, som om det var svært for hende at komme op igen når de havde tumlet, og hun blev hurtigt sur på hvalpen. Ca. 2 uger efter jeg begyndte at give hende det var hun en helt anden hund, kunne lege og springe rundt som en ung hund igen (hun er 10 år nu, stadig meget aktiv). Så det kan altså anbefales!

    Det er det her:
    https://www.lundemoellen.dk/shop/solanum-flex-ha-66242p.html


  • #9   12. jan 2021 tak ... det har jeg nu bestilt så vil jeg se om det hjælper..

  • #11   13. jan 2021 Pia, det er faktisk det modsatte, der er i Flexadin Advanced.

    Hydrolyseret kollagen kan hjælpe til genopbygning af leddet. Ikke denatureret kollagen, fungerer som en vaccine. Den slags kollagen der er i Flexadin, fungerer ved at det bombarderer kroppen med dét, som kroppen ellers reagerer på ved gigt. Det betyder, at kroppen holder op med at nedbryde det gigtramte led, og at inflammationen omkring det gigtramte led ikke blusser op.

    Jeg kan ikke forklare det bedre (selvom jeg har fået det forklaret af en mand, som forsker i gigt og gigtsmerter).


  • #14   13. jan 2021 Ham der den hyperkloge forskermand siger, at man skal tage begge dele, altså både den der opbygger, og den der “vaccinerer”.

  • #16   10. feb 2021 Lige en up-date ...

    efter at have taget 2 forskellige gurkemeje produkter selv en måneds tid nu, så synes jeg at jeg har færre ledsmerter, specifikt får jeg klart mindre ondt i mit ene knæ der ellers har drillet ½ års tid ...

    mht til hundene så TAK til Schunk .. hundene har fået Solanum Flex ha nok godt 3 uger .. den yngste som har slid i hofterne mærker jeg ikke så meget på, men hun har altid haft rask trav .. MEN den ældste, næste 11½ år som altid har været en slaskedukke i gang har klart, meget klart bedre gang, hurtigere, kan bedre følge med på turene .. hun er ikke som sådan mere udholdende, længden af turen hun kan holde til er ikke forbedret, men gang tempoet er helt overbevisende ..


  • #17   15. feb 2021 Hanne - tak for update, det er godt at vide det ikke kun virker på min Bertha!

    Siden december har jeg faktisk givet et ekstra fodertilskud til hende, som har gjort hende endnu mere smidig. Jeg ville bare teste effekten før jeg helt troede på det. Det var tydeligt efter hun havde fået det i ca. 14 dage-3 uger at hun blev mere livlig, og hun er mere "gummibold" når hun hopper rundt, især nu i sneen er det tydeligt. Jeg blev helt overrasket en dag hun hoppede ned af sofaen, gallopperede ud og drak vand, og kom gallopperende tilbage til sofaen igen. Det er ikke normalt for hende smiley

    Jeg fortsætter med Solanum Flex HA fordi det hjælper til at styrke leddene, hvor det nye her kun mindsker ledsmerter og ømhed og ikke som sådan hjælper til sundere led, det er kun til komfort.

    Det er det her tilskud:
    https://www.lundemoellen.dk/shop/natural-vetcare-dog-81413p.html

    Djævleklo bruger vi meget i hesteverdenen til ledsmerter, og nu har de lavet det til hund også. Temmeligt genialt. Den kombination af Solanum Flex HA og nu også Relief, det skal Bertha have resten af sit liv, det er jeg sikker på. Det er så dejligt for mig at se hende bevæge sig mere frit. Hun har faktisk også tabt sig efter hun begyndte at få det, hun er blevet helt strammet op og jeg har faktisk skruet lidt op for hendes mad igen selvom hun i mange år har været på skrap slankekost (halv mops, så hun har tendens til at blive rund). Hun begyndte nemlig at blive tynd over ryggen. Det er mange år siden hun har været så slank og lækker som hun er nu.

    Så det kan jeg helt sikkert også anbefale smiley


  • #18   15. feb 2021 tak for anbefalingen, tror jeg prøver at bestille de flydende også, det kan være det er godt for hende der har slidgigt i hofterne ... den ældste har ikke rigtig gidet at går her hvor det har været mega koldt ...

    det kan jo aldrig skade at prøve når ens hunde efterhånden må betegnes som seniorer .. selvom den yngstes ( bliver 10 til juni) gangart her i sneen har været aldeles imponerende .. hun har været med ude ca 2 timer hver eftermiddag i skov og på mark, og benene på sådan en skotte er altså ikke høje, hende her er endda meget lille og lavtgående ... men hun er sej ...


  • #19   16. feb 2021 Selv tak - det er også sådan jeg har det med Bertha, hun har sådan nogle korte skæve pekingeser ben, og lang ryg, fik konstateret gigt i ryggen allerede som 3-årig og nu er hun 10. Så alt hvad jeg kan gøre for at hjælpe hende, det gør jeg - og sikke en forskel det gør, hun er så glad i disse dage, selvom det er koldt som burde gøre det værre smiley

Kommentér på:
Gurkemeje og hund

Annonce