Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beholde en af hvalpene
  • Mette B
    Mette B Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   6. aug 2007 Hvad synes du gik bedst?

• #4   6. aug 2007 jeg har læst at man skal være mere ophyggelig med at bruge tid med hver enkelt hund hver for sig, for ellers kan man risikere at den lille kun vil adlyde den store hund.. har ingen erfaring m det selv, bare hvad jeg har læst..

• Mette B
    Mette B Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   6. aug 2007 okay. tak for svarene:)

• #7   6. aug 2007 Biloxi og Gloria er hjemmelavet, så det er jo nogen jeg har beholdt. Kønnet var ingen problem, da jeg skulle bruge dem i avlen og det er jo ikke så nemt at få hvalpe på en hanhund ;o)

Også jeg syntes det er helt fantastisk at beholde egne hvalpe, de er jo allerede en del af flokken og man kan jo være 100% sikker på hvordan de er blevet præget fra dag 1

• #9   6. aug 2007 jeg har beholdet egne hvalpe gennem de sidste 30 år, det er altid gået fint og de er jo en del af flokken fra starten af.

Kommentér på:
Beholde en af hvalpene

Annonce