247 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

lopper... lopper...

føj, har lige fundet ud af at Guffi har fået lopper, kan ikke finde nogle hverken Cairo eller katten, men hvad er det mest effektive at bruge når først lopperne er kommet??
Jeg må jo gå ud fra at de andre dyr også har dem, jeg er vel ikk så heldig at det kun er Guffi..
Håber på at der er nogle kloge hoveder herinde...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lopper...
  • #2   7. aug 2007 Hej.

Vi bruger advantage, til både hund og katte.
    Vi fik lopper og da vi brugte frontline virkede det bare ikke men, efter advantage var vi loppefri efter en uge, vi kunne næsten se lopperne falde døde af.

Hilsen Gitte.

• #3   7. aug 2007 Gitte, hvor kan jeg få det henne?

• #4   7. aug 2007 mine får et fed hvidløg 2 gange om ugen og de har mæsten aldrig lopper.......

• #5   7. aug 2007 Hej.

Jeg købte det ved min dyrlæge,men du kan også købe det på apoteket.

Hilsen Gitte.

• #6   7. aug 2007 Frontline er nu de førende inden for loppemiddel. Jeg bruger sprøjten fra Frontline, som man både kan bruge på hunde og katte. Og som bonus kan man også sprøjte et par sprøjt ud på dynen og i hundenes kurv. Lopperne forsvandt hos mig efter et par dage..

• #7   7. aug 2007 Hje Mie.

Ja det troede vi også de var, men har i sønderjylland virker frontline bare ikke efter vi havde brugt 1200kr på frontline, og stædig havde lopper så kontaktede vi frontline og spurgte hvorfor det ikke virkede, de sagde at vi bare skulle forsætte med at bruge det, det kunne tage måneder før det virkede sagde de, så kontaktede vi vores dyrlæge og fik advantage, og det virkede bare.

Hilsen gitte.

• #8   7. aug 2007 jJg bruger loppeshampoo når mine hunde kommer i bad (ca en gang månedligt). Ellers laver jeg grønsagsmos med 1 fed hvidløg som jeg putter i deres tørkost hver dag. (Laver grøntsagsmos til en uge af gangen).

Da mine hunde havde lopper fandt jeg tættekammen frem og så fik de en ordenlig tur. Det er over et halv år siden og de har ikke haft lopper siden.

Jeg er som udgangspunkt imod de der stærke loppemiddler, sys jeg har hørt alt for tit hvordan de ikke har virket eller har skadet pels og hud på hunden.

Jeg er så så "heldig" at ha korthårshunde, så tættekammen kan klare lopperne;O)

• #9   7. aug 2007 jeg takker for jeres svar, skal bare af med de udyr..

• #10   7. aug 2007 ja lopper er alt for klamme.. ligesom lus.. brrwwww

• #11   25. aug 2007 har altså også hørt at hvidløg skulle være PERLEN for mange hunde, min søsters fik meget finere pels og ikke en eneste loppe

Kommentér på:
lopper...

Annonce