{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Hund dræber kat. 2. {{forumTopicSubject}}

Som nogle måske kan huske dræbte min omplaceringshund min lille kat mandag morgen, og jeg fortalte at jeg tog kontakt til Rigspoll. i Kbh. for at finde en evnt. hundeføre til ham.
Så onsd. eftermidd. kom der hele 3 polizer een med sin familie og 2 i Politiets hundebil. Så naboerne var ved at falde over hinanden for at finde ud af hvad der nu foregik inde hos mig.
Der var kun een af hundeførene som tog kontakt til at starte med med Ozzi. Det var den ældste af dem, og sikke han kunne.
Fra det øjeblik han kom ind ad porten så var Ozzi og ham en del af hinanden. det var faktisk noget af det bedste jeg har set en hundefører præstere. Da de havde kommminikeret med hinanden i 3 minutter, så kunne Ozzi pladse, dække og blive. Med den helt fantastiske øjenkontakt som man ser når hund og fører rigtig arbejder sanmen.
Så tog de ham med for at teste ham uden jeg var med.
Det faldt positivt ud. Så jeg hører fra rigspolitiet inden en uge om de har en hundefører som lige netop venter på ham.
Da de steg ind i bilen var Ozzi helt vild for at komme med dem igen.
Og da vi var kommet ind af vores port prøvede han desperart at lukke den op så han kunne komme ud til dem igen.
Det står jo i skærende kontrast til at han var fuldstændig ligeglad med at han familie tag af sted fra ham i sidste uge.
Og så lige en sidste ting. Til min store overraskelse, så var disse politihundef. fuldstændig ligeglade med om der var stamtavle opå Ozzi eller ej. Ingen af de hunde som de selv havde med i bilen var der stamtavle på.
Der kan man se. Det handlede for dem om hvad hunden var for en under pelsen og ikke om papir sagde den gamle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund dræber kat. 2.
Kommentér på:
Hund dræber kat. 2.

Annonce