{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Gode råd omkring lever og stofskifte {{forumTopicSubject}}

Min gamle Liva på 13 år har i en længere periode haft problemer med at drikke meget (og derfor tisse meget).

Hun har fået taget urinprøve, som viste en blærebetændelse, som hun har fået 2x6 dages antibiotika for. Det har hjulpet, selvom vi ikke er helt i mål endnu.

I dag har hun så fået taget en blodprøve for at se om der var mere galt end "bare" en blærebetændelse.
Heldigvis var der ingen sukkersyge og nyrerne havde det også fint.

Hendes levertal var 170, hvor det helst bør være under 100.
Så jeg skal have fundet en leverdiæt til hende.

Hendes stofskifte var 14,9, så det er for lavt. Dyrlægen får nogle piller hjem til hende, som vi skal prøve i 1 måneds tid eller to for at se om det har nogen effekt.

Er der nogen, som har nogle erfaringer, som de kan dele ud af?
Evt et godt lever-foder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd omkring lever og stofskifte
  • #1   1. jun 2021 Aqui´s levertal var også forhøjede i en periode, da han var i den alder, og han blev fint rettet op på Specifics leverdiæt smiley

  • #2   4. jun 2021 Jeg tænker der måske kommer bud på diverse naturtilskud mm du kan give, og som leversyg vil jeg bare lige sige at det skal man altså være meget påpasselig med netop ved leversygdom, tænker ikke det er så meget anderledes hos hunde end hos mennesker.

    Nå men det var lige mit pip, jeg har ikke forstand på forhøjede levertal hos hunde, og ville helst klart stole på min dyrlæge og deres råd smiley


Kommentér på:
Gode råd omkring lever og stofskifte

Annonce