1.821 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Lugter for meget af hund i hjemmet ? Lugter for meget af hund i hjemmet ?

Ja jeg bor i en lejlighed, og hundene kommer tit ud, men inde fra mit værelse af hvor jeg sover + hundene lugter der meget af dem og når man åbner min værelse dør flyver lugten ud i hele lejligheden, hundene kommer tit i bad og vinduerne står tit åben, nogen der har et godt råd til hva man kan gøre?

Tæpper osv blir også tit vasket heh smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lugter for meget af hund i hjemmet ?
  • #1   20. aug 2007 Det følger ligesom med når man køber hund..

• #2   20. aug 2007 Støvsugeren kan også have stor indflydelse på, hvor meget og hvor lidt der lugter af hund....

• #3   20. aug 2007 Hvis hunden har en meget grim lugt kan det også have noget med fodret at gøre prøv evt. at skifte til en anden slags. Det er en mulighed men ingen garanti

• #4   20. aug 2007 Synes egentlig ikke vi har det problem her i huset. Nu er hundene også meget ude og bliver luftet meget igennem. Men når de er våde, så stinker de !

• #5   20. aug 2007 nogle hunderacer lugter mere at hund end andre

• #6   20. aug 2007 hehe jeg ved godt at når man køber dem så lugter der af dem smiley men lugten er meget slem her siger min far ?!:D

• #7   20. aug 2007 hvis du har gulvtæpper kan du købe noget rengøringspulver specielt til tæpper, som bare skal strøes ud over tæppet og ligge i 20min-en time.. afhængigt af hvor slemt der lugter....når det har ligget i et stykke tid støvsuges det op igen, og meget af hundelugten forsvinder sammen med møg og andet skidt...+gulvtæppet rejser sig igen så ikke det ligger ned og holder på den sure lugt som hunde efterlader... mener det hedder Sapur og kan købes i bla Super Best..

• #8   20. aug 2007 Synd det lugter, men sådan er det vel med nogle racer ss

• #9   20. aug 2007 Kan sagtens forstå dig,herhjemme lugter der også af hund,men det hjalp at vi købte et filter ,der skal i støvsugere så den ikke står og lugter af hund, når den ikke bliver brugt.Ellers god udluftning i alle rum 10 min om dagen.Det er x-tra slemt nu hvor det regner og hundene bliver våde ved hver tur,der er altså ikke meget der lugter lige så slemt som en våd hund.Men tror at du skal starte ved"problemet"ved at give dine hunde et bad og hvis der stadigvæk lugter ,så er der en anden grund til det end hundene.Vask samtidig alle tæpper og puder de bruger,så burde der ikke lugte af andet end at familien har hund og det må folk leve med.

• #10   20. aug 2007 Lad for guds skyld være med at købe de der lugtfjernere der skal i stikkontakten og alt det der andet gejl.Det er alt for krads for hundene og helt ærligt ,vil jeg hellere besøge en hvor det lugter af hund end hvor det stinker af parfume.Luft ud i det rum i sover i,inden du åbner til resten af lejligheden.Alt held og lykke herfra til dig og dine meget smukke hunde.

• #11   20. aug 2007 her lugter ikk så meget af hund meres af vaps hunde prutter lugter virkelig stygt og han laver dem med lyd på hehe

Kommentér på:
Lugter for meget af hund i hjemmet ?

Annonce