{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Canosan, eller noget andet? {{forumTopicSubject}}

Luffe er jo ved at komme op i årene (8 år) og man kan begynde at ane at han virker lidt stivbenet og halter let på det venstre forben når han har ligget stille efter en længere gåtur.
Jeg hat været hos dyrlægen, som ikke har kunne konstatere gigt, men som anbefaler at Luffe nok er nået dertil, hvor noget der kan holde hans led i god form, vil være en god ide.
Hun nævnte Canosan, men jeg kan se at der er en hel jungle af midler der alle hævder at være "ledforbedrende".

Hvad er Jeres erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canosan, eller noget andet?
  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 740
    #2   18. jul 2021 Jeg ville starte hos en ostepat og få hunden gået igennem og så ville jeg finde et så naturligt tilskud til leddene som muligt og "uden noget godt fra havet"

    Pøj pøj med at finde det rigtige, der virker for Luffe smiley


  • #3   18. jul 2021 Flexadin Advanced vil altid være mit førstevalg. Det er dyrt, men det er hver krone værd! Og så supplere med fx Canosan (eller et andet lignende tilskud med glucosamin m.m.). OBS på at de to ikke må gives samtidig, men det ene morgen og det andet aften.

  • #4   18. jul 2021 Der findes rigtigt mange gode ledtilskud.
    Jeg bruger StrongJoint samt Essential Mobility Blend. Jeg synes de begge har rigtig god effekt.


  • #5   18. jul 2021 Der er nemlig rigtig mange forskellige, og der kan være grund til at se sig for. Hvis man har en ældre hund eller en hund med sart mave, er et fedtbaseret tilskud måske ikke det oplagte førstevalg.

    Det fra Essentials kan man erstatte med 3-4 g ren msm om dagen, og så bruge de overskydende penge på noget glucosamin ved siden af smiley


  • #7   22. jul 2021 Tak for svarene!

Kommentér på:
Canosan, eller noget andet?

Annonce