{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

ny hund, ihh {{forumTopicSubject}}

ja der var jo lige en skøn rottweiler som jeg godt ville give et nyt hjem, og vi har også skrevet frem og tilbage.
Også skrev jeg at jeg ville give hans hund et super dejligt liv, efter alle kunstens regler, med super foder osv, men jeg vill ikke give det helt store for en hun på 1 år og 7 mdr, hvis jeg stod og skulle af med en hunde vill jeg bare være sikker på den kom et godt sted hen, så kunne penge være penge..
Og ja nu har jeg slet ikke hørt fra ham igen, er det mig der er helt forkert på den??

Det skal lige siges der var ikke stamtavle på den, og han havde ikke kontakt til avler mere!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny hund, ihh
  • #1   20. aug 2007 Næh jeg synes da at du har været helt fair.. men for ham handler det tilsyneladende mere om hvor mange penge han kan score end den stakkels hunds ve og vel.. synes du har gjort det helt rigtige.. bare ærgeligt at hunden så måske kommer det forkerte sted hen smiley

• #4   20. aug 2007 nej det synes jeg bestemt ikke. når der ikke er stamtavle på og når den (er så gammel)...

hvis jeg skulle af med mi hvalp ville jeg være ligeglad med penge jeg ville bare sikre mig at den på allle måder fik det badste liv i verden.

• #5   20. aug 2007 Nu har jeg selv givet 2500 for Cleo brugt og uden tavle da tidligere ejere var kommet i den ulykkelige situation ikke, at kunne have hende mere... Medfølgende var ALT pas mad sele halsbånd snor legetøj osv osv osv og hun var chippet og passet ved dyrlæge efter alle kunstens regler, jeg synes ikke 2500 var eller er meget, dog vil jeg sige, at skulle jeg selv komme i den situation, at jeg var nød til, at skille mig af med et af mine dyr, ville det som du også skriver være fuldstøændig lige meget med penge, bare mit dyr kom til et godt og blivende hjem, hvor de kunne give dyret, det som det har behov og krav på...

Underligt, at han ikke vender tilbage

• #6   20. aug 2007 yousaf: Ja jeg sys jeg gjorde mit, men nu er det bare svært for nu tænker man jo på hunden meget!!!

pengegrisen: Tror ikke du har indlægget, hi hi for jeg har altså ikke fået ny hund!!!! smiley

• #7   20. aug 2007 ja jeg tænker konstant på den hund!! Også lignede hun endda meget jessie!!!

• #9   20. aug 2007 pernille B - du har ganske ret - det vigtigste ved at finde nyt hjem til en lidt ældre hund er at det er et godt hjem - selv har jeg fornylig bortadopteret Barbie, moderen til det kuld der kom i vinters og Barbie bor i Tyskland med sin kuldbror - har aldrig forlangt penge for hunden - ved kun at hun har det supert - synd at ejeren af den hund du gerne ville have ikke kan se fornuften i hjem før penge ..................... hold os underrettet om hvad der sker, vil du det ?

• #10   20. aug 2007 jeg kan bare ikke forstå hvorfor kan ikke bare skriver han vil ha de penge for hende!!! Men hun er stadigvæk til salg, sååå mon han bare ikke vil svare

• #11   20. aug 2007 pia: Ja jeg skal skrive men tror desværre den "snak" er slut...

• #12   20. aug 2007 nu kender sælger jo ikke dig, og du skriver at i har skrevet sammen, har du ringet og talt personligt med ham?, han kan jo ikke vide om du er en ærlig og reel person gennem mail, evt aftale et besøg, så du kan møde hunden og ejer og så tagen den derfra, så får i jo set hinanden an ansigt til ansigt.

• #13   20. aug 2007 han har kun oplyst mail og jeg har skrevet hvor han ´bor osv men han svare bare meget kort og bare i nærheden af den og den by...

Kommentér på:
ny hund, ihh

Annonce