{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.537 visninger | Oprettet:

Uventet alene hjemme problem {{forumTopicSubject}}

:/.. Ja det er præcis hvad vi står med.

Efter vores gamle kat døde har vores nabo af og til sagt at hundene gøede nogen gange men har fået det til at lyde som om at det bare var når posten kom og sådan. Forleden fortalte han så det nok var lidt mere. Vi købte et kamera med lyd og holy smokes smiley vi har nok verdens mest tålmodighede naboer. smiley

Funky hyler som en freaking Ulv. smiley

De er skilt ad. Juice ovenpå og funky nedenunder, skilt af et babygitter ved trappen. De kan se og hører hinanden. Det kommer ikke til at ændre sig.

Og det er åbenbart ikke hver gang for forleden gemte jeg mig og ville lytte og jeg sad og ventede i knapt 2 timer uden de sagde noget overhovedet (de sov bare) og i går var min bedre halvdel kun nået 2 km hjemmefra inden sirenen startede. What to do?

Jeg har en teori om det er efter Maxi (katten) døde, men om den holder ved jeg ikke, for reelt ved vi jo ikke hvornår det er startet. Vi kan se juice går med på gøen af og til men det er mere hvis Funky begynder at gø, ikke hvis hun hyler.

Jeg har konstant ondt i maven og er vildt ked af at vi ikke har fanget alvoren før.. Men hvad fanden gør vi nu?? smiley

PS. Adfærdskonsulent er kontaktet.

Pps. Ny kat er købt, ny kat er ikke som 20 årig gammel kat som mere var en slags sofapude. Ny kat sætter stor pris på udelivets glæder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uventet alene hjemme problem
Kommentér på:
Uventet alene hjemme problem

Annonce