{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Bobo er kommet hjem {{forumTopicSubject}}

Vi har hentet Bobo i dag, er i klar til en lang smører...

Ja i dag var så den store dag, som jeg har ventet på i 8 uger...

Vi kørte hjemmfra(Vig) kl 8.30 og direkte til Sorø, hvor vi deltog i hundtræningen, ja det er jo meget rart at se hvad det er før man kommer med hunden. Og jeg må sige at det var rigtig god træning.

Så kørte vi over Fyn og til Skørping(syd for Ålborg).

Da vi kom, havde Bobo havde ikke lige tid til at snakke med os, han havde travlt med at spise kødben, og bagefter var han træt... meget træt. Nå men vi skulle jo også hjem. Bobo peb i ca. 10 minutter i bilen, og så lagde han sig ned og sove ved min fødder og der lå han så indtil vi nåede færgen, hvor han lige kom ud og tisse. På færgen sov han hele turen på mine lår. Da vi kørte videre, sov Bobo videre på gulvet. Vi skulle lige køre lidt længer end planlagt for at hante en bil, der holdt de så en lille fest og hovsa det var jo lige noget for Bobo, han tog det bare i stiv arm og charmede sig ind.

Da vi skulle hjem derfra, skulle jeg køre alene med ham, hmmm hvordan skulle det nu gå... tjaaa Bobo han lagde sig da bare til at sove på gulvet...

Da vi kom hjem fik den så lige et ordenligt slag af Basse, han er ikke vant til at katte er sure, men Basse synes altså ikke det er sjovt når hunden står lige ved siden af den, når den spiser. Bobo blev meget ked af det og er i øjeblikket lidt bange for Basse, hvilket man jo godt kan forstå.

Nu sover Bobo inde på gulvet i stuen mens Jesper ser TV.

Det har bare været en fantastisk dejlig dag.

Hilsen Marianne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bobo er kommet hjem
Kommentér på:
Bobo er kommet hjem

Annonce