{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.259 visninger | Oprettet:

Michelle C
Michelle C
Tilmeldt:
5. sep 2021
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1

Hunde “angreb” {{forumTopicSubject}}

Hej
Min hund har været ude for hvad jeg vil mene er et angreb hvor der var en anden hun der slap løs (til en udstilling) og røg i flæsket på min ikke bare en gang men op til flere gange, hver gang jeg fik den sparket væk og revet min væk kom den bare igen, det vil jeg jo mene er et angreb… men flere gange til udstillingen (og efterfølgende og stadigvæk) fik jeg afvise det ikke var et angreb men en naturlig ting som desværre kan ske, hvilket også er rigtigt, men jeg vil stadigvæk mene det er et angreb, eller hvad vil i mene???????

Jeg spørger så, ved i om der er et sted man kan finde sort på hvidt hvad et angreb er?

Det skal lige siges at min hund er okay


Kommentarer på:  Hunde “angreb”
  • #1   5. sep 2021 Det lyder godt nok voldsomt.
    Hvilken udstilling taler du om ?


  • #2   5. sep 2021 Nu kommer jeg ikke lige på udstillinger. Men jeg har dog ikke hørt om, eller i min vildeste fantasi forestille mig, at udstillere har så lidt styr på deres hunde, at det kan ske.

    Angreb, er fysisk overfald på nogen eller noget for at gøre skade.
    Om den løse hund, ville gøre skade kan vi vel kun gisne om. Men i orden er det i hvert falde ikke.


  • #4   5. sep 2021 En gang kan ske, men ved gentagende gange ville jeg nok bede vedkommende om at få styr på sin hund..

    Fatter de det ikke, ville jeg klage til arrangøren eller dommeren.


  • Hera-pigen
    Hera-pigen Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 52
    #5   5. sep 2021 Umiddelbart vil jeg mene, at til en udstilling er der ikke nogle hunde der "slipper løs" og overfalder andre hunde. Det sker i hvert tilfælde ikke flere gange, så jeg tænker ikke "at der er bare noget der sker..."
    Man skulle gerne stille til en udstilling uden at komme hjem med en "halv" hund med skader psykisk eller fysisk... smiley


  • #7   5. sep 2021 Er det ikke lidt lige meget om man kalder det et angreb eller noget andet - vil du gave definitionen på angreb, så slå op i en ordbog.

    Med det sagt - den slags bør dælme ikke kunne ske på en udstilling - slap hunden løs flere gange eller skal det forstås som at hunden slap løs en gang, men inden den blev fanget nåede den at bide din af flere omgange?
    - hvis det første er tilfældet er der godt nok fejlet gevaldigt fra både hundeejere og arrangørers side.


  • Hera-pigen
    Hera-pigen Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 52
    #8   5. sep 2021 #6
    Det er lige meget om det er "farligt" eller ikke - man skal dæl'me kunne stille sin hund til en udstilling uden den blir angrebet af andre.
    Man stiller for at få sin hund bedømt af nogle dommere, som kender racen, det er ikke meningen man skal have en fysisk/psykisk skadet hund med retur. smiley


  • #9   5. sep 2021 Mon ikke det her er en troll?

  • #10   6. sep 2021 Muligt dette er en troll, men den kan ske. Min søn handlede en hund på en udstilling i Klubben for Hyrde-, Kvæg- og Gårdhunde uden specialklub, her rev en anden hund sig løs fra sin handler under BIS-konkurrencen og overfaldt den hund min søn gik med, han fik også et nap i låret, da hen prøvede at beskytte egen hund.

    Den pågældende hund blev diskvalificeret og frataget de præmieringer, som den havde opnået på udstillingen


  • #11   6. sep 2021 Jeg vil sige det samme som til familiens yngel når de påstår de er blevet bidt af Luffe; Hvis der ikke er fritflydende blod, er det ikke et ordentlig bid/angreb smiley

  • #12   6. sep 2021 Det er helt umuligt at kategorisere handlingen, uden at have overværet den.
    Havde man vurderet det som et angreb, var hunden blevet disket. Det står i reglerne.


  • #13   6. sep 2021 Malene, jeg tror ikke, at man (som udenforstående) bare kan afskrive det som et angreb, fordi hunden ikke blev disket, regler er som bekendt til for at blive brudt. smiley

    Hvis intentionen var at bide din hund, så var det da et angreb. Et angreb (forsøg på angreb?) defineres vel ud fra intentionen og ikke resultatet af handlingen - lige som ved drab og drabsforsøg.

    De gange, Anton er blevet forsøgt angrebet, blev det kun forhindret, fordi jeg var hurtigere end den anden hund - men et angreb var det, eller rettere forsøg derpå.


  • #14   6. sep 2021 Jeg tænker det er ligegyldigt hvilket ord der bruges - det burde ikke ske, men det gør det desværre ind i mellem. Heldigvis ikke tit på en udstilling.

    Der er ikke tale om en troll her.
    Trådstarters hund blev overfaldet i bedst i køn konkurrencen af en af de andre hanhunde, som ejer ikke havde godt nok fat i hvilket gjorde den fik revet sig løs. Flere gange er flere gange i samme sekvens inden de fik fat i hunden.

    Den angribende hanhund blev selvfølgelig diskvalificeret og fik frataget sine præmieringer på dagen.

    Jeg håber du er OK Michelle? - det var en voldsom oplevelse for dig!

    Og tillykke igen med jeres BIR placering :o))


  • #15   6. sep 2021 smiley smiley

  • #16   6. sep 2021 Jeg må tilstå at den slags er noget jeg har set ske flere gange på udstillinger. Jeg har stået og kigget måbende på en ring hvor der blev udstillet nogle store spidshunde. Det lignede nærmest et bunkeslagsmål. Heldigvis fik dommeren mandet sig op og sendt en stor del af dem ud af ringen med en diskvalifikation (det er nok 15 år siden jeg så det).

  • #17   6. sep 2021 Jeg håber dig og din hund er ok, og at i får rystet denne oplevelse af jer.

    Noget andet, hvor er det dog en træls stemning der hurtigt blev herinde, der er nogen der lige har brug for at ts lige skal trykkes lidt mere oven på en dum oplevelse. Godt der kom nogle der lige kunne vende tråden og bakke ts op.


  • #18   6. sep 2021 Sikken en grim oplevelse og ja selv om det er naturligt, er det vel stadig et angreb
    Håber at både du og hunden er ok


  • Michelle C
    Michelle C Tilmeldt:
    sep 2021

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1
    #19   6. sep 2021 Grunden til jeg spørger efter diffinationen på et angreb er fordi vi får af vide vi lyver om det osv

  • #20   6. sep 2021 Michelle

    Hvad andre siger er ligegyldigt - det står skrevet, sort på hvidt, i den anden hunds kritik og det er jo dommerens ord der er gengiver

    "... Til bedst i køn angriber hunden en anden og diskvalificeres derfor"


  • #21   6. sep 2021 Michelle - jeg ville nok ikke gå i debat med de folk. I ved selv, hvad,der er sket, og jeg håber din hund er ok næste gang dem skal i ringen.
    Om man vil kalde det angreb eller noget andet er jo ordkløveri - hunden slap løs og overfald/angreb/sprang på en anden hund... det er ikke ok, uanset hvad man vælger at kalde det, og det er da glædeligt at dommeren sagde det samme.
    Mon ikke mange ejere ville være lidt chokeret og prøve at bortforklare hundens opførsel. Ignorer det og glæd dog over, at det lyder til din hund er ok trods alt


  • #22   6. sep 2021 Det handler nok ikke så meget om at de syntes i lyver, men at de ikke vil have deres hunds "gode" rygte ødelagt smiley

  • #24   7. sep 2021 Kom hunden eller du til skade?
    I fald der skulle dyrlæge indover, er det jo vigtigt. Jeg går da ud fra at hunde loven også er gældende på udstillinger.
    Jeg har heldigvis været forskånet for sådanne oplevelser i de mange år jeg har udstillet. Men jeg indrømmer da at tanken (frygten) har strejfet mig.


  • #25   7. sep 2021 Altså en anden hund kommer hen til Michelles hund og udviser en eller anden grad af fjendtlig adfærd. Om den laver huller i Michelles hund eller ej er vel fløjtende ligegyldigt. Kan man ikke bibeholde kontrollen over sin hund i en tilspidset situation så skal man ikke tage den med hen et sted, hvor sansynligheden for tilspidsede sitationer er stor - som fx en udstilling. Det kan man da ikke være bekendt overfor andre hundeejere. Så simpelt er det vel.
    Men jeg kunne godt forestille mig at der findes nogen der mener at det er bare sådan det er i den eller den race (fx i min egen smiley ) og kan man ikke lide det så skal man holde sig væk ..... NEJ, sgu smiley


  • jan F
    jan F Tilmeldt:
    feb 2021

    Svar: 13
    #26   7. sep 2021 jeg har ingen anelse om der var tale om et angreb, men jeg har en fornemmelse af at der er noget helt galt her, for man sparker da ikke en hund væk nærmest uanset hvorfor !!! hvis jeg skal definere et angreb så er kriteriet om den angrebne hund er blevet skadet fysisk altså bidt så det efterfølgende kan konstateres, er det tilfældet er det et angreb,
    mit gæt er at du har overreageret som en typisk curling-forælder og skabt problemet med dit spark idet den sparkede hund måske har forsvaret sig med det efterfølgende "angreb"
    det er faktisk strafbart at sparke en hund og med god grund.


  • Ole N
    Ole N Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
    #27   7. sep 2021 Så vidt jeg kan se har dommeren givet dig svar i kritikken af den anden hund, det kan du jo henvise til smiley

  • #28   7. sep 2021 Jan, hvordan ville du så ha reageret ?
    - hunden blev jo rent faktisk diskvalificeret pga angreb mod en anden hund.


  • #30   7. sep 2021 Selvfølgelig gør man hvad end der skal til for at beskytte sin hind, når en sur hund kommer rendende - inkl spark hvis det er nødvendigt for at holde den væk.

    Hunden blev diskvalificeret for at have angrebet en anden hund af en dommer der overværede det - skal vi ikke antage dommeren derfor er mere kvalificeret til at vurdere episoden end dig, der ikke var der?


  • #31   7. sep 2021 Jan f:'

    Det var da en utrolig gang vrøvl du lige fik kastet op :-)))


  • #32   7. sep 2021 Jeg undrer mig over at ingen syndtes det er sært at TS ikke havde en HG profil før denne oplevelse på en udstilling.
    I 2021. Er der nogen der tror på at HG er det første sted en helt ny vil dele sin oplevelse?
    I kan da ikke være så naive


  • #33   7. sep 2021 For det første kan jeg ikke se hvad ts, skulle få ud af at lyve. For det andet har Lise jo skrevet at den er god nok.

  • #34   7. sep 2021 Housebuster - men Lise er ikke ny og bekræfter historien. Så når der ikke er bevis på andet antager jeg det har fundet sted

  • #35   7. sep 2021 Jeg er også en gammel bruger og kan bekræfte historien fra flere på udstillingen.

  • #37   8. sep 2021 @26: Så det var ikke et angreb min hund var ude for igår morges? Jeg går morgentur og vi møder en cockerspaniel. Den er løs, men bliver kaldt ind og snoren bliver sat på den. Vi passere hinanden og jeg har kontakt med min hund og giver ham godbidder for at holde kontakten med mig istedet for at hidse sig op over cockeren, der hænger for enden af linen og 'råber' af min hund. Da vi har passeret giver jeg min fri og vi går videre i god ro og orden. Da jeg har gået lidt kan jeg høre en kalde meget højt på 'SIMBAAAAA' og sekundet efter løbende hundepoter og raslende halsbånd. Simba er åbenbart blevet sluppet igen og går lige i hovedet på min, som selvfølgelig svarer igen. Der er lidt 'håndgemæn' inden jeg får gjort det forståeligt for Simba at det smarteste er at smutte. Og ja, jeg havde hårdt fat i ham. Selvfølgelig har man da lov at gribe ind - hvordan er det curling smiley Jeg tænker ikke at det havde gavnet nogen hvis jeg bare havde stået og kigget på at Clinton bukkede Simba sammen på midten og lavede ham til pomfrit. Clinton er ikke nogen engel og han er ældre, større og stærkere end Simba.
    Men jeg har dælme svært ved at sige noget andet end at Simba angreb min hund. Han kom sgu ikke spænende for at lege med Clinton.
    Husk nu at der er forskel på 'angreb' og skambid. Man kan godt blive angrebet uden at der er tale om skambid. Jeg ved skam godt at man kan forvente at sådan noget sker. Jeg synes bare ikke at det gør det mere OK.
    NB: Clinton er ALTID i snor netop fordi det var noget han godt selv kunne have fundet på smiley


  • #38   8. sep 2021 Jeg kan også godt love for, at hvis min hund blev udsat for angreb eller anden situation hvor min hund risikere at komme til skade/lide overlast, så ville jeg gå All in, på at få den fremmede hund væk, med det der var brug for.
    Ikke om jeg ville stå passivt og se til at min hund blev udsat for angreb mm.


  • #40   8. sep 2021 Jeg skylder muligvis TS en undskyldning_
    Jeg dømte ud fra erfaring med trolls der deler deres "erfaringer" fra deres første udstillinger.
    Men når Lise var tilstede og tildels bekræfter noget af det.

    Så tog jeg nok fejl


  • #41   9. sep 2021 Housebuster:

    Ikke muligvis - du skylder en undskyldning.

    Jeg bekræfter ikke tildels - jeg bekræfter.


  • #42   9. sep 2021 Jeg forstår slet ikke, hvorfor nogen tror at TS skulle være en troll. Hvad skulle formålet være, hvis hun var en troll? En troll er én, hvis formål er at få folk til at hidse sig op, alt imens trolden sidder og griner højt, over alle de tosser, der hoppede på det.

    Jan, derimod, er tydeligvis en lille trollelolle, som får præcis de reaktioner, trolls er ude efter smiley


  • jan F
    jan F Tilmeldt:
    feb 2021

    Svar: 13
    #43   1. nov 2021 uanset hvad i mener så ER det faktisk strafbart at sparke en hund, og jeg har selv oplevet at min hund blev "overfaldet" jeg havde bare mod og pondus nok til at stoppe angrebet uden selv at gribe til vold, nok fordi jeg bevarede overblikket og ikke selv gik i panik, og jeg fik faktisk også ejeren af hunden til at indse at han ikke skulle lade sin hund løbe frit.
    så nej jeg er absolut ikke en troll, faktisk er jeg klart mere seriøs end de fleste mennesker, men selv jeg kan da tage fejl det er vist bare ikke tilfældet her.


  • #44   1. nov 2021 Jan, kan du fortælle hvad det er, der gør det strafbart? Hvilken lov er vi i?

  • #45   2. nov 2021 Jan - selvfølgelig må man ikke rende og sparke tilfældige hunde, men du har altså ret til at beskytte dig selv og din ejendom.

  • jan F
    jan F Tilmeldt:
    feb 2021

    Svar: 13
    #46   9. nov 2021 nej ! du har ingen som helst "ret" til at bruge vold/sparke en hund, og der er jo bedre og lovlige muligheder,
    da min hund blev angrebet fik jeg stoppet angrebet uden selv at bruge vold, og jeg er ikke i tvivl om at det angreb var mere alvorligt,
    der var tale om en muskelhund som gik til angreb, og da jeg greb ind lå min hund på ryggen med angriberens kæber omkring struben, og kun min hunds halsbånd og hans megatykke pels gjorde at der ikke var skader efterfølgende, ud over de psykiske konsekvenser, men min hund var heldigvis robust psykisk, nok fordi den stolede på mig og jeg jo greb effektivt ind,
    loven giver aldrig hjemmel til at sparke en hund uanset årsagen, og det synes jeg er det rigtige, der findes ingen gyldig undskyldning for vold.
    A, at sparke en hund er dyremishandling


  • #47   9. nov 2021 Jan, jeg tror da alle der er her på hg ville hade at bruge vold mod en hund, og kun ville gøre det som allersidste udvej.
    Men hvis der kommer en stor arrig hund og vil skade mine, så kan jeg love dig for at jeg har tænkt mig at gøre ALT i min magt for at beskytte mine små, også selvom det betyder skader på den anden hund. Det ville gøre ondt langt ind i sjælen og jeg ville hade hvert sekund, men det er altså ikke mine hunde der skal betale prisen for andres udulighed eller fejl. Og så er jeg egentligt ligeglad med hvad loven siger eller ikke siger. Mine hunde er mit ansvar og jeg beskytter dem hvis det er nødvendigt.
    Det har jeg da heldigvis 7 9 13 aldrig haft behov for, men jeg ved altså godt hvem der er taberen hvis det skulle ske en dag og gud forbyde at mine hunde skulle lide fordi loven måske siger at jeg ikke må forsvare dem med næb og klør.


  • #48   9. nov 2021 Jan, jeg kommer helt i tvivl. Sat på spidsen, vil det så være ulovligt at sparke en hund, der bider sig fast i dit ben? Findes der slet ikke situationer, hvor det kan være lovligt at begå noget ulovligt?

  • #49   9. nov 2021 Jan - en lokal rottweiler har set sig gal på min hund. De får naturligvis ikke lov at rende rundt sammen, men hvis den her 65 kg rotte gik til angreb på Sten sådan for alvor, så ville jeg ikke fysisk være i stand til at løfte eller slæbe den væk... jeg ville altså være nødt til at prøve at overbevise den om at det her angreb ikke er i dens egen interesse - og du kan dælme tro jeg ville gøre hvad der var nødvendigt uanset om det svar spark, slag, bank med en skovl eller what ever...
    - var der tale om en 10 kg hund der angreb kunne jeg såmænd nok finde mindre drastiske metoder.

    Det må falde under reglerne for nødværge - du har lov at bruge den nødvendige magt for at beskytte dig selv og di ejendom.
    Hvis jeg ser en tyv i mit hjem, må jeg ikke bare slå ham til plukfisk, men hvis han overfalder mig, må jeg forsvare mig... også selvom jeg derved påfører ham skader.

    Hvordan når du frem til, at man ikke under nogen omstændigheder må slå/sparke en angribende hund?


  • jan F
    jan F Tilmeldt:
    feb 2021

    Svar: 13
    #50   9. nov 2021 altså der findes andre og langt mere effektive metoder end vold, så hvorfor overhovedet overveje at sparke, men jag kan da godt forstå hvis man mister besindelsen, og helt glemmer at tænke inden man handler og kommer til at gøre noget voldeligt i ren panik,
    men jeg tror faktisk ikke loven vil godtage volden, men panikken kunne måske anses for en formildende omstændighed så en evt. dom bliver mindre hård,
    jeg er så personligt af den mening at det er uintelligente mennesker som ikke kan finde på andet end vold, jeg har selv aldrig nogen sinde slået/sparket nogen,
    jeg har dog brugt fysisk magt bla da min hund blev angrebet, jeg tog fat i halsbåndet og flåede udyret væk så den fløj hen af jorden, og efterfølgende pustede jeg mig op så den ikke turde gentage forsøget eller angribe mig, den forstod jeg var over den "alpha" husk hunde er flokdyr.


  • jan F
    jan F Tilmeldt:
    feb 2021

    Svar: 13
    #51   9. nov 2021 Michelle, nej nødværge gælder IKKE din ejendom, kun dit eget liv

  • jan F
    jan F Tilmeldt:
    feb 2021

    Svar: 13
    #52   9. nov 2021 i øvrigt er 99% af alle hunde "angreb" langt mindre alvorlige end de opleves, også på grund af at hunde er flokdyr, langt de fleste angreb har kun til formål at få den anden hund til at acceptere at den er underhund, og få den til at trække sig,

  • #53   9. nov 2021 Hvis en hund angreb ét af mine børn, så ville jeg bestemt heller ikke tænke først. Så primitiv vil jeg nok være.

  • #54   9. nov 2021 Apropos uintelligent at tale om at være alfa smiley smiley smiley smiley smiley

  • #55   9. nov 2021 Jan, men det er da også et overgreb på hunden at og jeg citere 'jeg tog fat i halsbåndet og flåede udyret væk så den fløj hen af jorden' citat slut. Hvad er forskellen på det og at sparke ud efter den?

    Hvis der kommer en stor hund og vil mine noget ondt, da specielt lucky. Så for det første trækker lucky sig ikke, han passer på sin flok, og for det andet er ét bid altså dræbende på en så lille hund, hvis en stor hund får far og rusker ham, eller får fat i struben, så har jeg altså ikke en hund mere. Om han dør med det samme eller ved dyrlægen kan jeg jo ikke vide, men så vil jeg altså langt hellere at den anden får en fod i hovedet. Det er synd for den anden hund, ja, for det er jo ikke dens skyld at den har en ejer der ikke passer på den og andre, men alternativet er da langt værre.

    Jeg håber da at jeg aldrig nogensinde kommer ud for det, men det er jo altså ikke noget man aldrig har hørt om. Og når du så står med en lille hund der altså ikke altid helt forstår at han er lille, jamen så er der kun valget at gå ind foran og få hunden på afstand koste hvad det vil.

    Lucky er blevet bidt 2 gange, begge gange var da heldigvis små hunde, så der skete ingenting og jeg kunne hive ham på armen og så var det problem løst, men står man med en stor hund og lille mig på 162, jamen så kan jeg godt smide ham på armen, men jeg skal jo så bare være forberedt på at hunden så kan få bidt mig og væltet mig for at komme til min.


  • #56   9. nov 2021 jeg tog fat i halsbåndet og flåede udyret væk så den fløj hen af jorden

    Jo, Jan, men nu skrev jeg om 65 kg rottweiler, sådan en kan jeg ikke trække væk i halsbåndet, hvis den mener det seriøst. Da den gik efter Sten (ikke all in angreb, "bare" noget spillen med musklerne) gik jeg mellem den og Sten, da jeg så hvad den havde for, og prøve så at skubbe den væk - jeg kunne ikke flytte den så meget som en cm... så hvis den reelt gik til angreb, ville "hiv den væk i halsbåndet" ikke hjælpe en hujende fis.

    Min gamle hanhund kunne ikke med min mors gamle han. Det var to hunde på 16 og 10 kg, altså ganske små størrelser. De par gange de har været oppe at slås var det faktisk ikke sådan lige at få skilt ad, selvom de jo ikke var større end at de kunne tages under armen - hvis der virkeligt står død og ødelæggelse i øjnene på dem er de forbavsende stærke, og har de rigtig godt fat i en anden hund, kan du måske nok løfte kræet, men tvinge det til at åbne gabet, så du kan få den fri og væk er en anden sag (min mors var et terrier kryds - de holder godt fast sådan nogen smiley ).

    Men dejligt at du, Jan, kan sådan nogen tricks, hvir man bare lige viser man er alfa og med et snuptag fjerner angriberen, og så stopper enhver kamp...


  • #57   9. nov 2021 Altså hvis en hund angriber ens dyr på egen grund og den kommer til skade eller omkommer når man stopper angrebet, skal man ikke betale erstatning. Så i det tilfælde gælder nødværge faktisk end ejendom.

  • #58   10. nov 2021 "§ 1. Dyr er levende væsener og skal behandles forsvarligt og beskyttes bedst muligt mod smerte, lidelse, angst, varigt men og væsentlig ulempe."

    Det siger dyreværnsloven.

    Ved at losse en hund væk fra ens egen hund så overholder man jo dem paragraf


  • #59   10. nov 2021 Altså nu har der været flere episoder med hunde der angreb og holdt fast selvom de blev løfte skubbet og hevet i, en hund, i en hvis størrelse der mener det alvorligt, der kan man ikke bare løfte den af, det er set en del gange.

  • #60   10. nov 2021 Der er også den lille bagatel, at hvis en hund har bidt sig fast, og man så hiver i den for at få den væk, så laver man bare skaderne værre på den hund, den har fat i. Man er nødt til på en eller anden måde at få den til at slippe taget.

  • #62   10. nov 2021 Isabelle, jeg tror at Jan er sådan én der digter gode historier i sit hoved, og så tror at det er sådan verden hænger sammen.

    Ellers også er han, som jeg stadig tror, en lille troll, som bare ikke er helt skarp nok, og derfor ender med at gøre sig selv mere til grin, end det der i virkeligheden var tiltænkt smiley


  • jan F
    jan F Tilmeldt:
    feb 2021

    Svar: 13
    #64   15. dec 2021 jeg vil undlade at udtale mig om hvor skarpe i andre er, men hver eneste gang nogen kalder mig uskarp, dum, uvidende eller lignende nedladende udtryk, kan jeg kun grine af det,
    for jeg kender min IQ og ved hvor skarp jeg er, og jeg ved at meget få mennesker har en mere omfattende viden end mig, og det ved alle som faktisk kender mig også,
    og alle de gange jeg er blevet testet har jeg scoret meget højt,
    og jeg er desuden stærkt imod vold og jeg er ikke i tvivl om at vold mest er løsningen for mindre resursestærke mennesker, og hvis man "aldrig" mister besindelsen bruger man ganske enkelt ikke vold.
    og så lyver jeg aldrig, sandheden er altid stærkere end nogen løgn, men jeg kan selvfølgelig som alle mennesker godt tage fejl i noget, ingen er ufejlbarlige men nogen bilder sig selv ind at de er det.


  • #65   15. dec 2021 Er der ikke noget om ... at man kun bliver testet for f.eks ens IQ ..... hvis der er i tvivl om at den er lavere end gennemsnittet ???
    Jeg har aldrig hørt , at det er nødvendigt at blive testet FLERE gange .


    profilbillede
  • #66   15. dec 2021 Don’t feed the troll smiley

  • #67   15. dec 2021 Ok ...

    profilbillede
Kommentér på:
Hunde “angreb”

Annonce