1.045 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Lennert w
Lennert w
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Min hund drikker meget vand?? Min hund drikker meget vand??

Hej alle ville bare lige høre jer om der er normalt min hund(alaskan malamute) drikker meget vand, måske 3 liter vand om dagen?? Næsten hver gang jeg fylder vand i skålen, bliver den tømt. Jeg fylder den op mange gange om dagen, hun er kun 14 uger, så synes, det er meget vand.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund drikker meget vand??
  • Lennert w
    Lennert w Tilmeldt:
    aug 2007

#2   28. aug 2007 Jeg skal til dyrelægen på torsdag, så der kan jeg spørge om det

• Lennert w
    Lennert w Tilmeldt:
    aug 2007

#4   28. aug 2007 ja nu når hun drikke meget så tisser hun jo også hele tiden

• #6   28. aug 2007 Vores lille japansk spids, drak også meget vand i starten da vi fik hende, troede også det var unormalt, men dyrlægen sagde at hun ikke havde blærebetændelse og at hun ikke fejlede noget som helst......

Men den sidste uge til 14 dage, er hun droslet ned med hendes vand forbrug.... så nu fylder vi ikke vandskålen så meget mere som før.... før var hun henne og drikke af den hele tiden og igen og igen....

• #8   29. aug 2007 En god tommelfingerregel for hvor meget - eller hvor lidt en hund må dirkker før man behøver at bekymre sig er ca. 1 liter pr. 10 kg. legemesvægt i døgnet. Kan selvfølgelig svinge lidt alt efter varme og aktivitet..
    Så en hund på f.eks. 30 kg kan sagtens drikke 3 liter vand uden at man behøver bekymre sig...

• #9   29. aug 2007 Hunde drikke også mere hvis de stresse eller er stressede, og efter som det er en hvalp, kan hun jo sagtens være en smule stresset...

• #10   29. aug 2007 Min brors hund ( Rottweiler ) drak en overgang også uhæmmet meget vand.
    Han blev testet for sykkersyge, men var rask, Dyrlægen sagde at det godt kunne være stress som flere skriver...

Hvis der har været omvæltninger eller lignende i dens liv for nyligt...

• Lennert w
    Lennert w Tilmeldt:
    aug 2007

#11   29. aug 2007 mange tak dor de mange svar jeg har fået..

Kommentér på:
Min hund drikker meget vand??

Annonce