1.411 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Min hund drikker for meget... Min hund drikker for meget...

Ja, man skulle jo tro at her i varmen er vand godt - og det er det da sådan set også. Men Otto går altså lidt amok indimellem og jeg har en klar fornemmelse af, at der går lidt sjov og ballade i drikkeriet. Han kan drikker sindssygt meget på en dag - og tisse tilsvarende. Han drikker klart mere end han rent faktisk har behov for og jeg tror han morer sig med drikkeriet:)
Han er tjekket af dyrlæge - fejler intet!
Så mit spørgsmål er: hvad kan jeg gøre for at give ham et normalt forhold til vand - eller hvad kan jeg gøre for at han indtager en normal mængde vand og ikke vold-drikker konstant.

Har overvejet at administrere vandmængden, men er bekymret for om det eventuelt har den stik modsatte effekt. At han går helt amok når han så endelig får vand. Så jeg er lidt blank og har brug for gode råd.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund drikker for meget...
  • #1   29. jun 2010 Når han har drukket "nok" så stil en isklump til rådighed, frys en stor klump is i en fryse pose og lad ham slikke på den når han er "tørstig". Så for han vand men ikke i overdreven mængder. Rocky gjorde en ovrgang det samme, han drak til han brækkede sig af det og så drak han igen.

• #2   29. jun 2010 Bodil - nej, det er netop det. Jeg er også bekymret for at det vil have den stik modsatte effekt. Altså han ikke tilgang til vand om natten - der er han ibur, men ellers har han altid fri tilgang.

Laila: god idé med isklumperne. Det er garanteret også et hit her i varmen!

• #3   29. jun 2010 Bodil K: Overdrevent væskeindtagelse er en voldsom belastelse for kroppen og mest af alt nyerne. Selvfølgelig skal hunden ikke lide af tørst, men som jeg har forstået det, er det "for sjov" han drikker.

• #4   29. jun 2010 *belastelse??? det er det vist ikke noget der hedder... hi hi tror det hedder belastning:-)

• #5   29. jun 2010 Ja, det er også rigtigt at det ikke er sundt, men jeg er bare bekymret for at hvis jeg prøver at kontrollere det for meget, så får jeg en hund, der nærmest higer efter vand.

• #6   29. jun 2010 Det er også min plan indtil videre - jeg satser på at han vokser fra det:)
    Kører ud og køber en børnesandkasse til ham i dag, som badepool - så kan han forhåbentlig få vand nok! Der er klart gået en retriever tabt i ham!

• #7   29. jun 2010 Hvis det nu var en gammel hund så var det nok pga nyresvigt..

Kommentér på:
Min hund drikker for meget...

Annonce