{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.375 visninger | Oprettet:

Erfaringer med vuffeli {{forumTopicSubject}}

Er der nogen her inde der bruger vuffeli? Har erfaring med det? Jeg syntes det lyder godt at foderet bliver sendt og man for et abonnement så det bare kommer uden man skal tænke over at man skal bestille. Men funger det og er kvaliteten god nok? Sådan her ser det ud vis jeg trykker min hund ind.

vuffeli logo
Foderplan
Her er Topper S unikke foderplan

416 g.
pr. dag12,4 kg.
pr. måned
Hovedingredienserne i Topper S foderblanding

Hvid fisk og sild
Protein

Hvid fisk og sild er begge smagfulde proteinkilder, som indeholder høje mængder af essentielle omega-3-fedtsyrer, som har en positiv effekt på både pels, hjerne og immunforsvar.

Fodersammensætning
Dehydreret fisk 32% (hvidfisk 20%, sild 12%), tørrede kartoffelflager, søde kartofler, kyllingefedt, grønne ærter, flækærter, hydrolyseret animalsk protein, tørrede sukkerroer, lakseolie, hørfrø, tørrede cikorie (en naturlig kilde til FOS og inulin), tørrede ølgær (en naturlig kilde til MOS), glukosamin, chondroitinsulfat, Yucca schidigera, Probiotikum

Analyseværdier
Protein (77% fra hvid fisk og sild) 28%
Råolie og fedt (naturligt indhold af omega 3 og 6) 16%
Råaske (mineral) 7,5%
Fibre 2,5%
Kalcium 1,4%
Fosfor 1,1%
Energi pr. 100 gram (kj/kcal) 1613/386
Tilsætningsstoffer
Vitamin A 14.000 iu/kg
Vitamin E(all-rac-alfa-tocopherylacetate) 100 mg/kg
Taurin 1.500 mg/kg
L-Carnitin 100 mg/kg
Jernsulfat monohydrat 50 mg/kg
Koppersulfat pentahydrat 7,5 mg/kg
Zinksulfat monohydrat 60 mg/kg
Manganoxid 5 mg/kg
Calciumjodat 1,5 mg/kg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med vuffeli
  • #2   23. dec 2021 Hippie: Råaske er en analytisk bestanddel, der dækker over de uorganiske bestanddele i et foder som fx mineraler, der er tilbage efter afbrænding ved 105 grader i et bestemt og givet tidsrum.
    Det er der derfor i alt foder i større eller mindre grad smiley


  • #4   23. dec 2021 Ingen personlig erfaring. Kender én hund der får (fik det), og hun ser skrækkelig ud i pels og hud. Jeg bad ejer skifte foder i sidste uge.

  • #5   23. dec 2021 Kødandel på 32%, og ellers primært kartofler - det må være et ekstremt billigt foder med den sammensætning.

  • #6   23. dec 2021 Min mors får det og trives fint på det - han er lidt en kræsenpind (om end for tyk, min mor og jeg har ikke helt samme holdning til det med overvægt og kræsenhed smiley ) han spiser, i hvert fald for nu, dette foder uden problemer.

    Personligt er der meget andet foder jeg hellere ville bruge, men lille Max (jack russel) trives i hvert fald på det indtil videre... tror det er pose nr to de er ved nu.

    Abonnementsordning jan man også få andre steder, Olivers har kørt med det længe før vuffeli kom til.

    Og lad dig ikke snyde af "specifikt sammensat til din hund" - som de fleste fodermærker har de formentlig end lille håndfuld varianter (til hvalpe, til aktive hunde, til overvægtige hunde osv). Spørgeskemaet er blit for at vælge dem rette variant - det er næppe sammensat specifikt til fin hund.


  • #7   24. dec 2021 Tak for alle jeres svar.
    Jeg tænker jeg finder en bedre løsning prisen pr levering vil være 744.48 og der vil være til 36 dage.
    Prisen er nu ligegyldigt han skal bare have noget han kan tåle han har allergi. vi er ved at finde ud af hvad han tåler og fisk tåler han med sikkerhed.
    Lige nu for han hills d/d fra dyrlægen.


  • #8   24. dec 2021 Jeg tænker at til den pris kan du få noget bedre - hvor mange kg får du for de knapt 750 kr?

  • #9   24. dec 2021 15kg. ja jeg håber jeg finder noget han er vild med så man også kan bruge det som godbidder.

  • #10   24. dec 2021 Ok, den pris er jo på niveau med de fleste premium fodertyper, så der skulle være rigeligt at vælge imellem smiley

  • #11   24. dec 2021 Jeg ville forsøge med et single/mono-proteinfoder. Gerne ged eller hest og med så få ingredienser som muligt. Det kan du sagtens få til den pris. Kig evt på Zooplus.

Kommentér på:
Erfaringer med vuffeli

Annonce